جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10229

صدای نهاوند:
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: ۲۰۰ برنامه مختلف فرهنگی و هنری به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) در شهر و روستاهای شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

محمود مصباح در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: برپایی محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات قرآن، برپایی ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف شهرستان، برگزاری مسابقه با موضوع وصیت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) در شهرستان، برگزاری برنامه کتابت قرآن کریم توسط هنرمندان خوشنویسی شهرستان و برپایی نمایشگاه کتاب با بیش از ۱۵ هزار جلد در ۳ هزار عنوان از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این روز است.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند به برپایی نمایشگاه عکس، نمایشگاه هنرهای تجسمی، برگزاری عصر شعر، داستان و خاطره با موضوع مقام شامخ امام خمینی (ره)، برگزاری سوگواره حضرت امام (ره) در بیش از ۴۵ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهر و روستاهای شهرستان، قدردانی از فعالان و پیشکسوتان عرصه شعر انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات صحیفه نور در شهرستان، برگزاری جلسات روشنگری و تبیین اهداف قیام حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان به عنوان سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام ارتحال آن حضرت در شهرستان نهاوند اشاره کرد.

محمود مصباح افزود: انجام برنامه های فرهنگی در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) فرصت مناسبی برای انتقال ارزش های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به نسل جدید است.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند عنوان کرد: انتقال افکار امام خمینی(ره) به نسل نو یکی از بهترین راه ها برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است و باید به سهم خود در تحقق این هدف کوشید.

وی بر بهره برداری فرهنگی از برنامه های مربوط به سالگرد ارتحال امام خمینی )ره) تاکید کرد و گفت: در پناه برگزاری چنین مراسمی باید مشکلات و آسیب های فرهنگی خود را برطرف کرد.

مصباح با بیان اینکه ما هر آنچه داریم از حضرت امام (ره) است و به هرجایی رسیده‌ایم به برکت وجود ایشان، مقام معظم رهبری وخون پاک شهدا است، اظهار داشت: ما وظایف و مسئولیت‌هایی در قبال دین خود به اسلام و انقلاب داریم که یکی از مهم‌ترین آن‌ها در نیمه خرداد تجلی پیدا می‌کند.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند افزود: تجلیل از مقام آن امام بزرگوار در ایام ارتحال باید به‌گونه‌ای باشد که قابل‌لمس و مشاهده بوده و ابتدا این زنده نگه‌داشتن شدن باید در اذهان و افکار ما باشد.

مصباح گفت: سیاه پوش نمودن معابر و اماکن، برگزاری نشستهایی با موضوع اشاعه تفکر امام راحل، دیدار و دلجویی از خانواده های شهدا و ایثارگر، دیدار با خانواده های شهدای بستری در بیمارستانهای شهرستان، برپایی زیارت عاشورا، توزیع نذری و افطاری، درج جملاتی از امام راحل در سربرگ نامه های اداری و برپایی مراسم عزاداری در شهر و روستاهای شهرستان از دیگر برنامه های پیش بینی شده کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در نهاوند است که امیدواریم با تلاش و همت مجموعه شهرستان در این حرکت فرهنگی سهیم بوده و ادای دینی کرده باشیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش