جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10288

صدای نهاوند:
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: هفت طرح آموزشی نیمه تمام شهرستان نهاوند در دوران چهار ساله دولت یازدهم با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد ریال تکمیل و بهره برداری شد.

به گزارش صدای نهاوند، هادی سلگی افزود: این طرحها شامل آموزشگاه شهیده نوشین امیدی با اعتبار یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال ، مجتمع ورزشی گلستان ، آموزشگاه ۹ کلاسه طرح برکت با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال ، مدرسه خیری روستای کفراج با اعتبار پنج میلیارد ریال ، آموزشگاه روستای ده حیدر با ۶ میلیارد ریال اعتبار و دیوار کشی مدرسه روستای تکه با ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار می باشد .
وی افزود: علاوه بر اینها هشت طرح آموزشی دیگر نیز که همگی مربوط به سالهای ۸۴ تا ۹۲ می باشد به صورت نیمه کار بوده که در صورت تامین اعتبار کار ساخت آنها انجام و بهره برداری خواهد رسید .
وی به اختصاص اعتبارات تخریب و بازسازی در طول چهار ساله گذشته برای تعمیر و نوسازی مدارس اشاره کرد و افزود: در چهار سال گذشته ۲۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال در بخش بازسازی ، ۱۰ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال از محل اعتبارات خیری و ملی و ۵۱ میلیارد و ۷۱۷ میلیون و ۲۴۰ هزار ریال از محل اعتبارات استانی تعمیر و تجهیز به این شهرستان هزینه شده است .
وی استاندارد سازی سامانه گرمایشی مدارس را از دیگر اقدامات دولت یازدهم در شهرستان نهاوند عنوان کرد و گفت: در مجموع از سال ۹۴ تا کنون ۲۳۰ کلاس درس شامل ۳۰ فضای آموزشی به سامانه گرمایشی استاندارد مجهز که برای اجرای آن ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است .
قابل ذکر است که در حال حاضر ۱۷۷ فضای آموزشی در سطح شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۹۱ آموزشگاه مجهز به سامانه حرارت مرکزی ، ۶۷ آموزشگاه دارای بخاری گازی و ۹ آموزشگاه نیز لوله کشی شده و ۱۰ فضای دیگر نیز در دست اقدام می باشد .
در شهرستان نهاوند بیش از ۲۴ هزار دانش آموز در ۲۴۷ آموزشگاه مشغول به تحصیل می باشند ./ایرنا

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش