جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10321

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: راهپیمایی روز قدس همزمان با نهاوند در شهرهای گیان، برزول و فیروزان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند گفت: همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه با حضور مردم مؤمن و روزه‌دار نهاوند در ۴ منطقه این شهرستان برگزار می‌شود.

 حمیدوند در شورای هماهنگی روز جهانی قدس شهرستان نهاوند، اظهار کرد: مردم مومن و روزه‌دار شهرستان نهاوند امسال نیز در روز جهانی قدس ضمن اعلام انزجار از اقدامات استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش صهیونیستی با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

وی ادامه داد: به همین منظور در آستانه روز جهانی قدس مسیرهای راهپیمایی این روز در شهر نهاوند و شهرهای گیان، فیروزان و برزول با هماهنگی بخشداران مشخص می‌شود.

حمیدوند افزود: بر این اساس راهپیمایی در شهر نهاوند با تجمع از مقابل مسجد شهید حیدری از ساعت ۱۱ آغاز می‌شود سپس از چهارراه ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان پیروزی، میدان امام(ره) تا مصلای نماز جمعه ادامه می‌یابد و راهپیمایان در مصلی نماز جمعه این شهر تجمع کرده و از سخنرانی امام جمعه استفاده می‌کنند.

وی بیان کرد: به منظور هر چه بهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی محدودیت‌های ترافیکی و امنیتی در سطح شهرستان نهاوند اجرا می‌شود به طوریکه از ساعت ۱۱ صبح و همزمان با تجمع راهپیمایان محدودیت تردد در خیابان ۱۷ شهریور اجرا و با شروع به حرکت راهپیمایان، این محدودیت‌ها در میدان ابوذر، خیابان ابوذر، تقاطع ۲۲ بهمن، تقاطع هلال‌احمر و میدان امام(ره) و مصلی نهاوند به اجرا گذاشته می‌شود و نیروهای انتظامی برای برقراری نظم و امنیت مراسم در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش