جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11004

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند :

نمایشگاه هنرهای تجسمی در نهاوند برپا شد

صدای نهاوند:
به مناسبت هفته دولت نمایشگاه هنرهای تجسمی در نهاوند گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در آیین گشایش این  نمایشگاه گفت: هفته دولت یادآور شهادت دولتمردانی چون شهید محمدعلی رجایی و شهید محمدجواد باهنر است؛ به همین مناسبت و به پاسداشت شهادت این یاران امام(ره) و انقلاب واحد امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی شهرستان این نمایشگاه را برپا کرده است.

محمود مصباح  از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در هفته دولت خبر داد افزود: برگزاری چندین ویژه برنامه  شامل نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی، برپایی عصر شعر و خاطره،  دیدار با خانواده شهدا و … از اقدامات پیش بینی شده در هفته دولت است.

وی درخصوص نمایشگاه تجسمی هم گفت: در این نمایشگاه ۵٠  اثر نقاشی و گرافیک در تکنیک‌های آبرنگ، کلاژ، نقاشی نقطه‌ای، نقاشی باکامپیوتر و … از هنرمندان نهاوندی به نمایش درآمده است.

مصباح خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آثار لیلا مولوی، حانیه قیاسی، زهرا جلالوند، چمن‌آرا شهبازی، آرزو قیاسی، مبینا رستمی، فاطمه سلگی و مبینا آزاد فر به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه تا ٩ شهریور ماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۲۰ در مجتمع فرهنگی و هنری نهاوند پذیرای بازدید علاقمندان است.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش