جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11165

صدای نهاوند:
جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان نهاوند صبح چهارشنبه 22 شهریور به ریاست معاون فرماندار و با حضور سایر اعضاء در محل فرمانداری نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، معاون فرماندار نهاوند، در این جلسه سلامت مردم را از مهمترین مقوله های مورد توجه شورای بهداشت شهرستان و کارگروه سلامت و امنیت غذایی عنوان و اظهار داشت: با تعامل و همکاری بین مردم و مسئولین، مسائل و مشکلات بهداشتی شهرستان به حداقل رسیده تا شاهد تغییرات اساسی در خصوص ارتقاء شاخص های بهداشتی در شهرستان باشیم.

سیدرضا سلامتی گفت: کارشناسان بهداشت باید به صورت مستمر و منظم از مراکز مرتبط با سلامت مردم از جمله عرضه کنندگان مواد غذایی بازدید کنند وبا نظارت کامل سلامتی مردم را در اولویت همه امور قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه طرح تحول نظام سلامت در دولت دوازدهم نیز به اذعان دکتر روحانی ریاست جمهور ادامه دارد گفت: توجه ویژه به حوزه بهداشت و سلامت با حضور وزیر کاردان بهداشت  دکتر قاضی‌زاده هاشمی در راس امور و همچنین تخصیص بخشی از اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها به حوزه سلامت به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و با کیفیت به مردم، تدبیر ارزشمندی است که در دولت اندیشیده و به انجام رسید.

معاون فرماندار نهاوند بیان داشت: کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان نقش مهمی در پیگیری مشکلات حوزه سلامت و تامین بهداشت و امنیت غذایی ایفا می‌کند، به همین جهت مسائلی همچون تدوین برنامه های جامع سلامت، غربالگری، تب مالت و نیز انجام واکسن فوق العاده حاد آنفولانزای پرندگان باید مورد بررسی سریع قرار گیرد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش