جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11831

صدای نهاوند:
با حضور مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند و مسئول کانون بسیج هنرمندان از هنرمندان پیشکسوت شعر و ادبیات شهرستان نهاوند تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نهاوند در این مراسم اظهار داشت: تجلیل از مقام شامخ شعر و ادب فارسی وظیفه ای است که عمل به آن برای همه ما افتخار است.

مصباح با اشاره به این موضوع که، در نهاوند که مهد علم و ادب و فرهنگ و تاریخ است ، هنرمندانی زندگی می کنند که مایه افتخار این مرز و بوم بوده اند، افزود: نقش فرهنگ و هنر در زنده نگه داشتن و پویایی جامع بسیار مهم و موثر است و هنرمندان می توانند در همه عرصه های اجتماعی کارگشا و تاثیر گذار باشند.

وی افزود: از این پس بنا داریم با همکاری خود هنرمندان چنین برنامه‌هایی را ادامه دهیم چرا که معتقدیم بهترین شیوه برای رشد فرهنگ در جامعه ایجاد همین همدلی‌هاست.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند بیان داشت: کسب عناوین مختلف در جشنواره های استانی، ملی و منطقه ای، چاپ چندین جلد کتاب در بخشهای مختلف شعر ، داستان و نویسندگی ، تدریس در حوزه های مختلف هنری و فعالیت در برنامه های مختلف از جمله فاکتورها و شاخصه هایی است که ما را بر آن داشت تا از مقام شامخ این عزیزان قدردانی نماییم.

گفتنی است در این مراسم از سالها تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر اساتید محمد ساکی و نعمت اله معماریان،از شعرا و نویسندگان پیش کسوت و صاحب نام نهاوند تجلیل به عمل آمد .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش