جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 15180

امام جمعه نهاوند:

عاشورا نقطه عطف تاریخ است

صدای نهاوند:
نهاوند- امام‌جمعه نهاوند گفت: امام حسین(ع) و عاشورا نقطه عطف تاریخ است.

به گزارش صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران شهرستان نهاوند، گفت: اربعین نقش رسانه و خبررسانی را امروز بهتر از هر چیز را برای ما بیان می‌کنند، اگر اسرا نبودند و همه شهید می‌شدند حماسه عاشورا و اربعین منتقل نمی‌شد و نمی‌توانستند پیام شهدا را برسانند.

حجت‌الاسلام مغیثی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند زیارت اربعین ستون دین است چراکه نماز ستون دین و اربعین ستون عاشورا و ولایت است، اگر مسئله ولایت به‌واسطه اربعین در جامعه تبیین شود همه مشکلات حل می‌شود.

وی ادامه داد: اربعین، عاشورا و امام حسین (ع) را جهانی کرد جریان اربعین مقدمه‌ای برای جهانی‌شدن امام حسین و عاشورا است تا ادیان دیگر امام حسین را بشناسند، عاشورا و اربعین نقطه عطف تاریخ است چراکه همه انبیا آمدند تا این دین کامل شود و برسد به اسلام و امام حسین(ع) آن را حفظ کند.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به تداوم کشتار مردم یمن و حمایت آمریکا از آل سعود، گفت: هزاران بی‌گناه در حال کشت و کشتار هستند اما صدای هیچ‌کس درنیامده اما یک روزنامه‌نگار در ترکیه کشته شد چون می‌خواهند ابزار و وسیله‌ای برای دوشیدن آل سعود باشد هرروز به ابعاد جدید آن می‌پردازند و برجسته می‌کنند و این نقش رسانه را می‌رساند.

وی افزود: این‌ها برای دفاع از حقوق بشر یا دفاع از خاشقچی نیست، بلکه برای منفعت‌طلبی خودشان است لذا در روایات به این موارد اشاره‌شده است.

حجت‌الاسلام مغیثی، افزود: نظام سلطه نظام ظالمانه‌ای است که فقط اسلام ناب مقابل آن ایستاده است؛ ۴۰ سال است نظام سلطه با ایران مبارزه می‌کند اما خوشبختانه موفق نشده و امروز آخرین تیر آن‌ها تحریم‌های اقتصادی جدید است.

وی تصریح کرد:امروز رسانه‌های غربی راهپیمایی ۲۰ میلیون نفری اربعین را سانسور خبری می‌کنند و می‌روند به دنبال کمبودها اما بدانند توجه دنیا به این مسئله جلب شده است چراکه امام حسین (ع)زمینه‌ساز ظهور است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش