جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 19359

صدای نهاوند:
دادستان عمومی و انقلاب نهاوند در خصوص رفع مشکل آبگرفتگی مناطق بحرانی نهاوند به مسئوولان و دستگاه‌های اجرایی ذیربط هشدار داد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،عباس آزاد بخت صبح دوشنبه با حضور معاون شهردار ، رئیس و نایب رئیس شورای شهر ، دبیر ستاد بحران و مدیران جهاد کشاورزی ، منابع طبیعی ، امور آب و آب و فاضلاب شهری از کانال مسیر عبور آب شهرک شهیدحیدری که از بالا دست مسکن مهر طلاب وارد شهرک شده و باعث سیلاب می شود، منطقه هلیجان، آب گرفتگی قسمتی از منطقه گلزرد به دلیل ورود آب از شهرک طالقانی ، لایه روبی کانال گوشه ، لایه روبی کانال آب کشاورزی ورودی جاده دهبوره راه ، لایه روبی پل های بلوار کربلا به سمت کرمانشاه بازدید میدانی انجام داد.

آزاد بخت در حاشیه این بازدید گفت: نظر به وضعیت پیش آمده در سالهای اخیر در خصوص آبگرفتگی معابر سطح شهرستان در راستای پیشگیری از حوادث غیر مترقبه و حفظ حقوق عامه نسبت به لایه روبی و رفع خطر مناطق حادثه خیز توسط شهرداری و دستگاه های ذیربط هشدار داد.

وی افزود : مسئوولان و دستگاه‌های اجرایی ذیربط در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات موجود در این مناطق باید اقدامات لازم را انجام دهند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش