جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 20316

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند، گفت: ۸۲ درصد دانش آموزان ۱۲ الی ۱۸ ساله نهاوند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون دز اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری، ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان ضمن قدردانی از تمامی تلاش های صورت گرفته در حوزه تعلیم و تربیت شهرستان گفت: انصافاً آموزش وپرورش نهاوند در سال تحصیلی گذشته در همه ی حوزه ها پیشرو بود و موفقیت های خوبی را در بخش های مختلف کسب نمود.

ناصری با اشاره به بازگشایی مدارس از نیمه آبان ماه و اول آذر، اظهار داشت: ما تابع دستورالعمل های ستاد کرونا هستیم و از تمامی ظرفیت های شهرستان استفاده خواهیم کرد تا ان شاءالله با توجه به پروتکل های اعلام شده و ایجاد اطمینان خاطر برای اولیای، در موعد مقرر مدارس بازگشایی شوند.

وی ادامه داد: آموزش وپرورش در بحث واکسیناسیون جامعه هدف خود نیز بسیار خوب عمل کرده است که این مهم نشان از همکاری، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری بسیار خوب دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان دارد.

رئیس شورای آموزش وپرورش نهاوند خاطرنشان کرد: طبق اعلام مرکز بهداشت شهرستان، تاکنون قریب به ۱۰۰ درصد فرهنگیان شهرستان و ۸۲ درصد دانش آموزان ۱۲ الی ۱۸ ساله با مراجعه به مراکز واکسیناسیون دز اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

فرماندار نهاوند تاکید کرد: آن ۱۸ درصد باقیمانده از دانش‌آموزان واجد شرایط نیز در اسرع وقت با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، واکسن خود را دریافت کنند تا با اطمینان خاطر بیشتری مدارس بازگشایی شوند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش