جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2785

صدای نهاوند:

حسن بهرام نیا کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان نهاوند گفت: ریشه تفکر من به اصولگرایی وصل می شود اما برای تغییر وضع موجود نهاوند، از تمام ظرفیت ها و پتانسیل موجود استفاده می کنم.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرام نیا در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان نهاوند اظهار داشت: برنامه های زیرساختی و زیربنای من برای توسعه و پیشرفت شهرستان نهاوند در یک دوره چهار ساله جواب نمی دهد اما قصد دارم با برنامه های کوتاه مدت وضعیت اشتغال و بیکاری نهاوند را ساماندهی کنم.

بهرام نیا گفت: من چهره جدید و ناشناخته ای برای مردم شهرستان نهاوند نیستم و آرا چهل هزار نفری مردم در کنار توکل بر لطف خداوند متعال نقطه اعتماد و امید من برای موفقیت در انتخابات هفت اسفند است.

باید عینک خوشبینی بزنیم و همه با هم برای ایجاد وحدت و برادری در سطح شهرستان نهاوند تلاش کنیم.

کاندیدای انتخابات مجلس دهم  نهاوند ادامه داد: نهاوند دچار سیاست زدگی شده است، مردم این شهردر کنار کارهای فرهنگی و مذهبی نیازمند شور، شادی و نشاط هستند، به همین علت باید عینک خوشبینی بزنیم و همه با هم برای ایجاد وحدت و برادری در سطح شهرستان نهاوند تلاش کنیم.

حسن بهرام نیا افزود: نهاوند در سال های گذشته فرصت های طلایی بسیاری از دست داده است، صنعت پتروشیمی از نهاوند گرفته شد، سد گرین تعطیل شد و پروژهای اجرایی این شهرستان با گذشت سالها هنوز به بهره برداری نرسیده است، بوروکراسی اداری توسعه و پیشرفت شهرستان را محدود کرده است به همین علت قصد دارم این وضعیت را تغییر دهم.

 بهرام نیا بیان داشت: دولت دیگر به دنبال احداث و ایجاد کارخانه نیست و بر اساس اصل ۴۴ به دنبال خصوصی  سازی است اما متاسفانه شهرستان نهاوند در سالهای گذشته در جذب سرمایه گذار ضعیف عمل کرده است.

من قرار است نماینده مردم باشم و نه نماینده دولت

وی اظهار داشت: من قرار است نماینده مردم باشم و نه نماینده دولت و صدای مظلومیت مردم شهرستان نهاوند را به گوش مسئولان برسانم اما این رسالت مانع تعامل و همکاری من با دولت نمی شود. کار مجلس با تصویب قوانین درست و متقن  به منزله ریل گذاری برای اجرای کارها و سیاست های دولت است.

نامزد انتخابات مجلس دهم شهرستان نهاوند گفت: دولت، دولت جمهوری اسلامی ایران است و بر اساس رای بالای ملت و تایید مقام معظم رهبری  برای همه ملت ایران قابل احترام و حمایت است و من قرار نیست با دولت مخالفت کنم بلکه چرخ دولت را برای موفقیت و سربلندی بیشتر روانکاوی می کنم.

تمام مردم شهرستان نهاوند اعم از اصولگرا، اصلاح طلب، اعتدال و مستقل را دوست دارم

حسن بهرام نیا افزود: من تمام مردم شهرستان نهاوند اعم از اصولگرا، اصلاح طلب، اعتدال و مستقل را دوست دارم و عملکرد ۲۴ ساله من نیز نشان می دهد که من فقط با افرادی که با ولایت فقیه و قانون اساسی مشکل دارند مانند تمام ملت ایران نمی توانم کار کنم.

بهرام نیا افزود: احساس امنیت و آرامش بزرگترین مطالبه مردم شهرستان نهاوند است که تنها راه حل ایجاد این فضا تنش زدایی، ایجاد وحدت و همدلی، استفاد از ظرفیت و توانایی تمام نیروهای متعهد و ایجاد فرصت های شغلی است.

وی در پایان افزود: من با مردم شهرستان نهاوند میثاق بسته ام که با تمام وجود و تمام توان برای رفع مشکلات آنها تلاش کنم به همین علت نگاه من برگرفته از نگاه تحول گرانه و ایجاد جریان شایسته سالاری و مردم سالاری در جامعه شهرستان نهاوند است.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش