جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2862

 صدای نهاوند:

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: هیچ یک از شهرداری‎ها حق ندارند سگ‎ها را به روش گلوله‏‎زنی تلف کنند.

به گزارش صدای نهاوند محمدرضا محمدی در جمع خبرنگاران در واکنش به مصاحبه سرپرست شهرداری نهاوند در خصوص اتلاف سگ‎های بی‎سرپرست، اظهار کرد: هیچ یک از شهرداری‎ها حق ندارند سگ‎ها را به روش گلوله‏‎زنی تلف کنند.

وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده اتلاف سگ‎ها با گلوله در اولین فرصت موضوع را به اداره حفاظت محیط زیست محل زندگی خود اطلاع دهند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از کارگروه استانی کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری به انسان خبر داد و افزود: کارگروه استانی کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری به انسان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و دبیری مدیرکل دفتر امور شهری استانداری و با حضور نمایندگان نهادهای عضو به طور مستمر تشکیل می‎شود.

وی با تاکید بر اینکه اجرای مصوبات کارگروه استانی کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری به انسان برای شهرداری‌ها و سایر دستگاه‎های عضو الزامی است، در ادامه به منظور روشنگری بیان کرد: در ماه‎های گذشته تلف کردن سگ به روش گلوله‎زنی در نهاوند انجام نشده است.

محمدی کشتن سگ‎ها به وسیله گلوله را خلاف مصوبات کارگروه دانست و با بیان اینکه در صورت بروز چنین چیزی قانون‎شکنی تلقی می‎شود، افزود: مسئله کنترل جمعیت سگ‎های بی‎سرپرست مورد بررسی قرار گرفته است.

وی در ادامه به همایش آتی شهرداران که تا پایان سال برگزار خواهد شد، اشاره کرد و ادامه داد: در این همایش به موضوع کنترل سگ‌های بی‌سرپرست پرداخته خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه مردم باید برخی از موارد را در زمینه کنترل سگ‎های بی‌سرپرست رعایت کنند، افزود: مردم باید دفع بهداشتی پسماندها بر حسب رویه‎ای که شهرداری ها اعلام می کنند را مدنظر قرار دهند چراکه پسماندهای رها شده می‌تواند جاذب تمرکز و تردد سگ‎های بی‎سرپرست باشد.

وی در ادامه از راه‎اندازی یک مرکز برای نگهداری سگ‎های بی‎سرپرست و زنده‎گیر سگ‎ها با همکاری سازمان‎های مردم نهاد و شهرداری همدان خبر داد و بیان کرد: موضوع ایجاد مرکز برای جمع‎آوری و نگهداری سگ‏‏‎های بی‌سرپرست در دستور کار کارگروه استانی کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری به انسان قرار گرفته است.

کانال صدای نهاوند

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش