جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 3377

صدای نهاوند:

امام جمعه، فرماندار، رئیس آموزش و پرورش و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدای شهرستان نهاوند دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، این دیدارها طی دو روز چهارشنبه ۴ فرودین و پنج شنبه ۵ فروردین به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (ع) روز تکریم مادران و همسران شهدا و در قالب طرح طلایه داران نور انجام شد. 

امام جمعه نهاوند در حاشیه این دیدارها اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران را وامدار ایثار شهیدان است در همین راستاسرکشی از خانوده معظم شهدا وظیفه‌ای همگانی است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: شهدا چشم چراغ ملت هستند و جامعه آگاه  انقلابی و اسلامی وامدار مجاهدات و ایثار شهدا است.

مغیثی با اشاره به شخصیت والای حضرت امام خمینی(ره) که توانست با تفکرات خود، شرق و غرب را به زانو در بیاورد گفت: اما همین شخص که تمام قدرتهای جهانی را به سخره گرفت و در عصر استبداد و استکبار، حکومت اسلامی را تاسیس کرد، در مقابل خانواده معظم شهدا، سرش را به پایین می اندازد و در مقابل عظمت معنوی و جایگاهشان احساس حقارت می نماید.

وی با اشاره به فرمایشات و تأکید مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت سرکشی از خانواده معظم شهدا تصریح کرد: عمل به سیره شهدا و گام نهادن درمسیر آرمان های بزرگ شهیدان وظیفه تک تک ما است که باید به آن جامه عمل بپوشانیم.

فرماندار شهرستان نهاوند در جمع خانواده های شهدا گفت: سرکشی از خانواده شهدا روحیه خدمت‌رسانی را در مسئولان چندین برابر می کند و ما را قدردان خون شهدا و صبر خانواده آن‌ها خواهد کرد.

کریم حمیدوند بیان داشت: امنیت، اقتدار و آسایش جامعه مرهون و مدیون خون شهدا است و مسئولان باید در رفع مشکلات خانواده شهدا تسریع کنند.

حمیدوند افزود: خانواده شهیدان و ایثارگران، فداکاری های بزرگی انجام دادند و امروز هم به آن فداکاری‌ خود بخاطر اینکه در مسیر رضای خداوند و خاندان رسالت و اهل بیت(ع) بوده افتخار کرده و نسبت به آن احساس شادمانی و سرافرازی دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند روز پنج شنبه در حاشیه دیدار با خانواده های شهدا به خبرنگار صدای نهاوند گفت: این دیدار ها با هدف تجدید پیمان با آرمان های رهبر کبیر انقلاب و قدردانی از زحمات و تلاش های وافر خانواده های معظم شهدا در شهرستان نهاوند انجام می شود.

امامعلی خزایی اظهار داشت: در حال حاضر آنچه که آسایش و آبادانی را برای کشور پر افتخارمان فراهم کرده در زیر سایه رشادت های فراموش ناشدنی جوانان غیور و با اخلاصمان در دوران هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.

خزایی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جوانان یک اصل دانست و گفت: تمامی شهدا با جان فشانی های خود به ملت ایران به خصوص جوانان این مرز و بوم درس وحدت و یکپارچگی را آموختند.

شهرستان نهاوند در جنوب غربیاستان همدان قرار گرفته  و ۸۵۰ شهید گلگون کفن را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.IMG_4344

دیدار با خانواده شهید حاج حسین کیانی

IMG_4345

دیدار با خانواده شهیدان علی محمد و علی احمد قیطاسی

IMG_4346

دیدار با خانواده شهیدان امیر و عباس سلگی

IMG_4348

دیدار با خانواده شهیدان فرهاد و بهرام حاجیان

IMG_4349

دیدار با خانواده شهیدان خالق و ابراهیم شهبازی

IMG_4350

دیدار با خانواده جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس حاج حسین جلالوند

IMG_4351

دیدار با خانواده شهید عزت اله کرمی

IMG_4353

دیدار با خانواده شهید داودرضا لطیفی

IMG_4354

دیدار با خانواده شهید احمد جعفر هاشمی

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش