جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 3770

صدای نهاوند:

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: همایش «غلبه بر دیابت» با مشارکت دانشگاه آزاد نهاوند در این هفته سلامت برگزار می‌شود.

جلال‌‌الدین امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبریصدای نهاوند اظهار داشت، ضمن گرامیداشت هفته سلامت اظهار کرد: در هفته سلامت، ویژه‌برنامه‌هایی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: به مناسبت هفته سلامت مراسم آغازین این ایام در دبیرستان عرفان برگزار می‌شود تا علاوه بر گرامیداشت این هفته، بتوان فرهنگ سلامت را ترویج داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند از معاینه و اندازه‌گیری قند خون کارکنان شهرداری نهاوند در این هفته خبر داد و خاطرنشان کرد: همایش دوچرخه‌‎سواری با هماهنگی اداره ورزش و جوانان و تقدیر از نفرات برتر نیز در برنامه این هفته قرار دارد.

وی با بیان اینکه قند خون به بیماری شایع در جامعه تبدیل شده است، گفت: بر این اساس با مشارکت هلال احمر و بسیج جامعه پزشکی در مصلی نماز جمعه شهرهای نهاوند، فیروزان و گیان تست قند خون و فشار خون صورت می‌گیرد.

امیری از همایش پیاده‌روی اهالی روستای گوشه سعد وقاص خبر داد و افزود: در مصلی نماز جمعه مواد کمک آموزشی بین حاضران توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: چهارم اردیبهشت ماه از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی حساس، بوفه‌های مدارس و دانشگاه‌ها توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای بازدید صورت می‌گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند یادآور شد: در ایام هفته سلامت بازدید از بخش داخلی بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان با حضور مسئولان شهرستان نهاوند نیز انجام می‌شود.

وی به تقدیر از فعالان عرصه سلامت شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش «غلبه بر دیابت» با مشارکت دانشگاه آزاد نهاوند نیز در این هفته پیش‌بینی شده است.

وی از صعود کارکنان شبکه بهداشت و درمان نهاوند به ارتفاعات گرین در هفته سلامت خبر داد و افزود: برپایی نمایشگاه و توزیع مواد کمک‌آموزشی در دانشگاه آزاد نیز مد نظر قرار دارد.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش