جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 4698

فرهاد جهانیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: خوشبختانه مراحل عقد قرارداد بهسازی روستای دهنو عبدالملکی با بنیاد مسکن انجام‌شده و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

جهانیان از لکه‌گیری و شانه سازی جاده اصلی روستای دهنو عبدالملکی و نصب روشنایی بر روی تقاطع جاده اصلی نهاوند-فیروزان خبر داد و ادامه داد: در خصوص تعویض شبکه آب‌رسانی روستا در صورت تأمین اعتبار تا پایان ماه رمضان نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در یک هفته آینده، ادوات راه‌سازی و جدول‌گذاری به‌منظور بهسازی در روستا مستقر می‌شود، ابراز امیدواری کرد: اهالی روستا همکاری لازم را در راستای تسریع در اجرای امور عمرانی با پیمانکار پروژه داشته باشند.

بخشدار بخش خزل به تشویق اهالی این روستا و لزوم همکاری آنها با بیمه کشاورزی و روستایی پرداخت و گفت: روستاییان که بیشتر کشاورز و دامدار هستند می‌توانند برای راهنمایی‌های بیشتر و ثبت‌نام به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه و از مزایای این طرح و بیمه استفاده کنند.

لازم به ذکر است: فرهاد جهانیان ظهر سه‌شنبه به همراه هیئت همراه و رئیس امور آب روستایی شهرستان و معاون بنیاد مسکن شهرستان نهاوند از روستای دهنو عبدالملکی بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودهای موجود قرار گرفتند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش