جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 4853

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در سال زراعی گذشته 6 میلیارد و 500 میلیون ریال زکات از سوی کشاورزان نیکوکار نهاوند به ستاد زکات پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند روز چهارشنبه در شورای زکات شهرستان نهاوند افزود: ۶۰ درصد از زکات جمع آوری شده برای فقرا و نیازمندان و ۴۰ درصد آن نیز صرف ۳۳ طرح عمرانی عام المنفعه در سطح روستاها شده است.

حمیدوند گفت: بهترین تبلیغ درباره زکات را قرآن کریم انجام داده به گونه ای که آنرا در ردیف واجبات از جمله نماز آورده است.
کریم حمیدوند بر اطلاع رسانی درست از مساله و فلسفه زکات تاکید کرد و افزود: اگر این واجب الهی به خوبی تبلیغ شود و فلسفه و حکمت آن از سوی روحانیون ، متدینین و سایر مردم برای کشاورزان تبیین شود قطعا شاهد رشد سالانه آن خواهیم بود .
وی افزود: باید تلاش شود با تبلیغات محیطی ، نصب پوسترو بنرها توجه بیشتر مردم را به مسئله زکات بویژه در روستاها جلب نمائیم.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه عمده زکات در روستاها جمع آوری می شود لذا در جلسه با بخشداران روی این موضوع تاکید خواهم نمود و آنرا به عنوان یکی از شرح وظایف اصلی آنها پیگیری می کنم .
فرماندار نهاوند گفت: یکی از راههایی که می تواند در پرداخت زکات مورد توجه قرار گیرد بحث هدایت مبالغ جمع آوری شده برای مساکن روستایی افراد کم در آمد است که این مساله می تواند خانه های روستایی را مقاوم سازی نماید.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش