جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 6301

صدای نهاوند:
رئیس شورای شهر نهاوند بابیان اینکه هر سه هئیت رئیسه گذشته در جهت توسعه و پیشرفت نهاوند حرکت کرده اند گفت: مقدمات حضور خبرنگاران با موافقت اعضا شورای اسلامی در جلسات شورای شهر نهاوند فراهم شده است.

مسعود رضی در اولین گفتگوی رسمی خود با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند مهمترین برنامه ها و اولویت های کاری شورای چهارم را در آخرین سال کاری تشریح کرد.

رضی در این گفتگوی اختصاصی که بعد از برگزاری انتخابات هئیت رئیسه انجام شد، اظهار داشت: تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرداری مانند ساماندهی پارک آزادگان، ادامه عملیات اجرایی احداث میدان مرکزی، تکمیل بلوار خبرنگار، کلنگ زنی پارک بانوان و مجموعه شهر بازی سرپوشیده مهمترین برنامه های شورای شهر نهاوند در آخرین سال کاری است.

وی با بیان اینکه شورای شهر در برنامه ریزی شهری و اجرای طرح ها، تابع سند بالادستی طرح جامع و تفصیلی شهر نهاوند است گفت: متاسفانه ایرادها و نقص های شورای شهر به این طرح برطرف نشده است.

رئیس شورای شهر نهاوند بیان داشت: یکی از معضلات مهمی که دامن گیر  شورای دوره چهارم نهاوند شد تصویب طرح تفصیلی قبل از شروع به کار شورای شهر چهارم بود،  این طرح دارای نقص و ضعف های متعددی است که از جمله آنها خارج کردن ۲۷۰ هکتار از زمین های مستعد شهر نهاوند که منبع درآمدی مناسب شهرداری نهاوند بود  به خارج از محدوده شهری است.

مسعود رضی در مورد تعریض خیابان پیروزی نهاوند گفت: برای تعریض خیابان پیروزی با موانع و محدودیت های روبرو  هستیم که در صورت صدور مجوز توسط مراجع ذی صلاح و رفع موانع نسبت به تعریض این خیابان اقدام خواهد شد.

رضی کمبود بودجه و اعتبار را مهمترین علت کندی پیشرفت پروژهای شهری نهاوند عنوان کرد و گفت: شهرداری نهاوند از نداشتن درآمد پایدار رنج می برد و در سالهای گذشته رکود اقتصادی که منجر به  کاهش ساخت و ساز شده است مشکلات شهرداری نهاوند را دو چندان کرده است و با این شرایط شهرداری اگر بتواند هزینه های جاری خود را تامین کند خیلی هنر کرده است.

وی افزود: با این شرایط کم پولی و کمبود اعتبار سعی داریم قول های که اعضا شورای شهر به مردم نهاوند داده اند را عملی کنیم.

رئیس شورای شهر نهاوند  در پایان با ابراز رضایت از عملکرد شهردار نهاوند گفت: شهردار طبق مصوبات شورای شهر در حال خدمت به مردم است و در این هدف مهم با شورای شهر کاملا هماهنگ و همکاری دارد.

مسعود رضی افزود: برعکس برخی شایعات در بین اعضا شورای چهارم هیچ گونه اختلاف، حاشیه و جناح بندی  وجود ندارد و تعداد آرا کسب شده توسط هئیت رئیسه هم این مطلب را تائید می کند.

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش