جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 6313

صدای نهاوند:
فرمانده سپاه انصارالحسین همدان با بیان اینکه پیشکسوتان جهاد و شهادت‌طلبی بخواهند نهاوند را از بی‌حجابی و بدحجابی پاک می‌کنند، گفت: نیروهای انقلابی در انجام امورات صبر و استقامت دارند فلذا تا زمانی که خود مردم وارد صحنه نشوند کاری پیش نخواهد رفت چراکه ارتش، سپاه و بسیج از بدنه مردم هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر دوشنبه در گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس که در مصلای نماز جمعه نهاوند برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: اولین شاخصه انقلابی مانده داشتن بصیرت و شناخت راه است و اینکه بدانیم دشمن ما آمریکا و صهیونیست و دولتهای وابسته منطقه مانند عربستان ، بحرین و یک سری تفاله های داخل کشور که به دنبال مذاکره با آمریکا هستند می باشد.
ابوحمزه شناخت اسلام ناب را از اسلام آمریکایی لازمه انقلابی ماندن عنوان کرد و گفت: یکی از شروط انقلابی ماندن شناخت اسلام ناب از اسلام آمریکایی و مرفهین بی درد است که برای شناخت اسلام ناب باید از روحانیت کمک گرفت.
وی گفت: در حال حاضر دشمنان اسلام در داخل و خارج کشور تلاششان این است که روحانیت و ولایت فقیه را که به عنوان ستونهای اصلی انقلاب هستند بزنند و آنرا تضعیف نمایند تا بتوانند به اهداف خودشان برسند .
سردار ابوحمزه تاکید کرد: امروز مشکل اصلی دشمن با ما سر مساله برجام و یا حقوق بشر نیست بلکه آنها می خواهند با طرح این مباحث ما را گول بزنند و ذهن ما را از قضیه اصلی که دشمنی آنان با اسلام ناب است منحرف سازند.
وی گفت: در چنین شرایطی مسئولیت نیروهای ایثارگر بسیار سنگین است و آنان باید بدانند که الان موقع نشستن و سکوت نیست بلکه الان زمان معرفت و آگاهی دادن است .
فرمانده سپاه انصار الحسین گفت: کسانی که می خواهند انقلابی باقی بمانند و عملشان انقلابی باشد باید عملشان خالص باشد زیرا در چنین شرایطی می توان امیدوار بود که آینده انقلاب نورانی تر و روشن تر از گذشته باشد .
وی گفت: اطاعت از ولایت فقیه یکی از شاخصه های اصلی انقلابی بودن می باشد و کسانی که مسئول هستند اما از ولایت فقیه تبعیت نمی کنند طبق احکام اسلامی حقوقشان حرام است و جایز نمی باشد .
وی افزود: انسان انقلابی اهل تعارف و مماشات نیست و نباید محافظه کار باشد بلکه لازم است مواضعش صریح و شفاف باشد و در رابطه با قضایای مختلف از جمله بحث فتنه مواضع خود را شفاف کند.
وی اظهار کرد: داشتن مدیریتی از نوع مدیریت جهادی از لازمه های یک مسئول است که باید در عمل نشان دهد اهل کار و تلاش ، تدبیر و علم و دانش است .
سردار ابوحمزه گفت: کسانی که می خواهند انقلابی باقی بمانند باید خودشان را برای انواع توهین ها و تهمت ها و افتراها آماده کنند زیرا کسانی که حرف حق بزنند تخطئه می شوند و از همه طرف به آنها هجوم برده می شود .
وی با اشاره به مفاسد اجتماعی در جامعه گفت: یکی از مشکلات اساسی در بحث مفاسد اجتماعی این است که نیروهای حزب الهی و ارزشی خودشان را کنار کشیده اند و هر کسی کار خودش را به گردن دیگران می اندازد در حالیکه تا زمانی که مردم وارد صحنه نشوند مفاسد پاکسازی نمی شود .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش