جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 6321

صدای نهاوند:
مراسم اختتامیه نهمین گردهمایی سالانه فیلمسازان و عکاسان نهاوند عصر روز دوشنبه با حضور معاون فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس انجمن سینمای جوان ، هنرمندان و اصحاب رسانه در سالن انجمن سینمای جوان نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، معاون فرماندار شهرستان نهاوند در این مراسم اظهار داشت: هنر نقش مهمی در انسجام اجتماعی و ایجاد ارتباط بین مردم دارد به گونه ای که مردم جوامع مختلف با زبان مشترک هنر با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و اهداف مشترک خود را دنبال می کنند.

سیدرضا سلامتی اظهار داشت: هنر علاوه بر این نقش مهمی در پیشبرد اهداف توسعه ملی و محلی دارد و می تواند پتانسیل های موجود را در زمینه های مختلف به نمایش بگذارد و اصولا هنر نقش اساسی را در انتقال پیام های فرهنگی دینی و ملی به نسل های اینده ایفا می کند.

photo_2016-09-26_21-24-24

سلامتی افزود: هر جا که هنرمندان پیش آمده اند توانسته اند با به تصویر کشیدن زیبایی ها مخاطبان خود را در آن زمینه جذب کنند.

وی از هنرمندان عکاس و فیلمساز شهرستان خواست: استعدادها و ظرفیت های شهرستان را در بخش های مختلف به تصویر کشیده و آنرا به مخاطبان عام و خاص منتقل کنند.

رئیس سینمای انجمن جوان شهرستان نهاوند نیز در این مراسم اظهار داشت: این گردهمایی از ٣ تا ۵ مهر ماه با حضور عکاسان، فیلم سازان، کارگردانان، فعالان عرصه فیلم و عکس در انجمن سینمای جوان نهاوند برگزار شد.

photo_2016-09-26_21-24-37

علی اصغری گفت: این گردهمایی شامل برپایی نمایشگاه عکس از عکاسان شهرستان، اکران فیلم های کوتاه و بلند، برپایی جلسات نقد و بررسی فیلم، برپایی ورک شاپ‌های عکاسی، فیلم سازی و فیلم نامه نویسی است.

اصغری بیان داشت: در این گردهمایی سالانه عکاسان، ۲۵ عکس ازعکاسان نهاوندی با موضوعات طبیعت و فرهنگ مردم نهاوند در قالب نمایشگاه عکس به نمایش در آمد.

photo_2016-09-26_21-24-31

در پایان این مراسم از برگزیدگان و صاحبان عناوین برگزیده در جشنواره های مختلف و همچنین فعالان و پیشکسوتان این هنر در شهرستان تجلیل شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش