جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 6862

صدای نهاوند:
عضو شورای اسلامی روستای دهنو عبدالملکی بخش خزل نهاوند از ثبت‌نام 312 خانوار روستای عبدالملکی و مشارکت 100درصدی اهالی این روستا در ثبت اطلاعات سرشماری اینترنتی خبر داد.

علی عبدالملکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: روستای  دهنو عبدالملکی از توابع بخش خزل نهاوند دارای ۳۱۲ خانوار است که خوشبختانه به‌صورت صددرصدی از طریق اینترنت در سامانه سرشماری ثبت‌نام کرده‌اند.

عبدالملکی گفت: روستای دهنو عبدالملکی دارای جمعیتی بیش از هزار و ۳۰۰ نفر است که با همکاری حامد خزایی دهیار روستا تمام جمعیت آن به صورت اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن سال جاری ثبت نام شدند.

وی افزود: سرشماری نفوس و مسکن و لزوم درج آمار و اطلاعات دقیق و صحیح در سرشماری، اهمیت زیادی دارد و از آنجا که یکی از پارامترهای اصلی خدمات دولتی و عمومی در هر منطقه آمار جمعیتی آن است، آمار دقیق جمعیتی در برنامه ریزی های شهری و روستایی و اختصاص بودجه های ملی و استانی تأثیر مستقیم خواهد داشت.

عضو شورای اسلامی روستای دهنو عبدالملکی گفت: به همین خاطر اهالی روستا با توجه به وجود زیرساخت‌های ارتباطی در دهیاری و برخی منازل به صورتی خودجوش در این دوره از سرشماری اقدام به ثبت‌نام اینترنتی کردند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش