جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 6911

صدای نهاوند:
با روشن شدن مشعل بازی های المپیاد ورزشی درون مدرسه ای روز یکشنبه رقابت های ورزشی بین دانش آموزان آموزشگاههای شهرستان نهاوند آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، مدیر آموزش و پرورش نهاوند در مراسم نمادین این المپیاد در دبیرستان فرزانگان این شهرستان افزود: المپیاد درون مدرسه ای امسال برای سومین سال متوالی در سطح آموزشگاههای این شهرستان برگزار می شود و امسال نیز ۲۴۰ آموزشگاه در این طرح شرکت می کنند.
هادی سلگی بر اهمیت المپیاد ورزشی درون مدرسه ای جهت افزایش روحیه تعامل و همکاری و همچنین سلامت روحی و جسمی دانش آموزان تأکید کرد و گفت: از اهداف مهم برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای ایجاد نشاط ، تحرک و شادی در سطح مدارس است که با استقبال خوب دانش آموزان مواجه شده است.
وی افزود: علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین مدارس، دانش آموزان می توانند ضمن آماده شدن برای مسابقه های ورزشی، رشته های مختلف ورزشی را به صورت اصولی و زیر نظر مربیان خود فرا گیرند.
وی المپیاد ورزشی درون مدرسه ای را در امتداد درس تربیت بدنی خواند و اظهار کرد: هدف این است که دانش آموزان به صورت خودجوش کارها را انجام دهند و همه مراحل توسط خودشان انجام می شود.
وی گفت: انسان متعالی کسی است که در تمامی ابعاد وجودی رشد پیدا کرده باشد و به فرموده رهبرمعظم انقلاب جوانان باید در بحث تحصیل، تهذیب و ورزش رشد پیدا کنند و در این راستا ما نیز ورزش را در کنار آموزش و مسائل پرورشی پیگیری می کنیم.
 مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: سال گذشته بیش از ۱۰ هزار نفر از دانش آموزان سطح شهرستان در رشته های مختلف ورزشی به صورت کلاسی با یکدیگر رقابت کردند و امسال نیز در المپیادهای ورزشی که از ابتدای آبان ماه آغاز و تا اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت پبیش بینی می شود با توجه به استقبال دانش آموزان مشارکت دانش آموزان به بیش از ۱۰ هزار نفر برسد.
در این آیین تیمهای شرکت کننده به صورت لباسهای متحد الشکل رژه تیمی رفته و توسط آنان حرکات ورزشی اجرا شد و در پایان مشعل مسابقه ها نیز روشن شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش