جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 7873

صدای نهاوند:
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با اشاره به برخوردهای دو گانه با موضوع حقوقهای نامتعارف در مقابل اختلاسها افزود: در بحث حقوقهای نامتعارف با وجود اینکه دولت و مجلس ورود پیدا کردند و نزدیک به 14 میلیارد تومان از 21 میلیارد تومان را به بانکها بازگرداندند، برخی سر و صدای زیادی به پا کردند، اما این جریان در مقابل اختلاسها و دکل های نفتی سکوت اختیار نمودند .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، محمد ابراهیم الهی تبار در جمع دانشجویان دانشگاه های نهاوند افزود: دانشجو قشری آرمان گرا ، مطالبه گر و ضد استبداد و استکبار است.
الهی تبار اظهار کرد: جنبش دانشجویی همواره در تحولات سیاسی و اجتماعی کشور اثر گذار بوده و در دوره های مختلف باعث تحول و نوآفرینی بوده است .
وی افزود: زمانی که امیر کبیر عده ای از جوانان را برای تحصیل علم به اروپا فرستاد پس از بازگشت آنان تحول بزرگ سیاسی و اجتماعی به نام مشروطیت در کشور بوجود آمد و برای نخستین بار مردم توانستند در سرنوشت خودشان اثر گذار باشند.
وی گفت: در جریان ملی شدن صنعت نفت این دانشجویان بودند که اثر گذاری داشتند و پس از شهادت سه دانشجو رژیم طاغوت فضایی را ایجاد می کند که دانشجو نتواند به حرکت خودش ادامه دهد لذا شاه به خود جرات می دهد که قانون ننگین کاپیتولاسیون را به مجلس برده و آنرا به تصویب برساند که نتیجه آن بازشدن پای استعمار و استبداد به کشور بود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان اظهار کرد: با وجود سرکوبهای رژیم طاغوت، دانشجویان برای مبارزه با استبداد و استعمار مقاومت کرده و حتی در برابر جوخه های اعدام هم ایستادند و مسیر خود را به کانون مبارزات مردم ادامه دادند تا انقلاب به پیروزی رسید .
وی افزود: پس از انقلاب اسلامی اسلامی آنان منشا حرکتی شدند که حضرت امام (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند و توانستند توطئه های آمریکا را در نطفه خفه کنند.
الهی تبار تصریح کرد: علاوه بر اینها جنبش دانشجویی در جنگ تحمیلی حضور فعالی پیدا کرده و به عنوان کانون مقاومتهای مردمی از جبهه ها پشتیبانی نمودند .
وی گفت: اگر حرکتهای دانشجویی را رصد نمائیم متوجه می شویم هر زمان که دانشجو فعال و با نشاط در صحنه حاضر بوده منافع زیادی نصیب کشور شده و هر زمان که برای آن محدودیت ایجاد گردیده کشور خسران دیده است .
وی افزود: در دورانی که جنبش دانشجویی محدود شده بود با ۷۰۰ یا ۸۰۰ میلیارد دلار در آمد کشور شاخصهای رشد اقتصادی ما به وضعیت اسفناکی رسیده و رشد ما به شدت منفی شده بود .
الهی تبار گفت: چرا این دولت با درآمد کمتر از سالانه ۲۵ میلیارد دلار توانست نرخ تورم را کاهش دهد و رشد اقتصادی را از منفی به مثبت تبدیل کند.
وی خاطرنشان کرد: برخی می گویند دانشجو در صحنه حضور داشته باشد اما مطابق با آنچه ما می گوئیم ، اما دولت تدبیر و امید می گوید باید همه تفکرات حضور داشته باشند.
وی گفت: آنقدر که تجمع ها و برنامه ها برای تخریب دولت اجرا شد ،نصف آن در حمایت از دولت اجرا نگردید، اما با این وجود دولت حمایت کرده و معتقد است فضا باید آزاد باشد .
وی به برخوردهای دو گانه با موضوع حقوقهای نامتعارف در مقابل اختلاسها اشاره کرد و افزود: در بحث حقوقهای نامتعارف با وجود اینکه دولت و مجلس ورود پیدا کردند و نزدیک به ۱۴ میلیارد تومان از ۲۱ میلیارد تومان را به بانکها بازگرداندند، برخی سر و صدای زیادی به پا کردند، اما این جریان در مقابل اختلاسها و دکل های نفتی سکوت اختیار نمودند .
وی اضافه کرد: نهاد دانشگاه مقدس است و باید هویت تاریخی و علمی و روشنگری خودش را حفظ کند لذا این دانشگاه است که می تواند چنین معروفی را در دانشگاه رقم بزند .
وی گفت: مقام معظم رهبری دیدگاهش بر حضور فعال دانشجویان در مسائل سیاسی و اجتماعی است و حضرت امام (ره) هم اینچنین بودند.
وی بر حضور دانشجو در مسائل اجتماعی تاکید کرد و گفت: دانشجو باید سرزنده و فعال در انتخابات حضور پیدا کند و خالق ۲۴ خرداد باشد زیرا سرنوشت ما از صندوقهای رای خواهد گذشت .
معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: ممکن است در سر راه ما مشکلات زیادی ایجاد شود اما ما باید هزینه بدهیم تا بتوانیم کشور را به توسعه برسانیم .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. قاسم گفت:

    میشه اقای الهی تبار معنی اختلاس رو برای مردم بیان کنند؟ایا در صندوق ذخیره فرهنگیان اختلاسی رخ نداده که بیان نکردن؟ایا بیان کردن فیش های نجومی مشکلی داشت که ناراحت هستن؟ایا اقای صفدر حسینی با دریافتی ماهیانه ۵۷ میلیون از دید ایشون اختلاس محسوب نمیشه؟مگه میشه رییس پیشین صندوق توسعه ملی با ۷ میلیون باشه اونوقت تو این دولت پنجاه میلیون افزایش حقوق داشته باشه؟مگه اقای روحانی افزایش حقوق کارمندان رو ۱۰ درصد دربودجه لحاظ نکردن؟قضاوت باخود مردم.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش