جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8039

صدای نهاوند:
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: سامانه فعال و قدرتمند بارشی از غرب و جنوب غرب کشور از روز شنبه هفته آینده وارد این استان شده و همدان را فرا می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، نادر پیرتاج افزود: آسمان استان همدان در ۲۴ ساعت آینده قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و در برخی از ساعات وزش باد پیش بینی می شود و این روند تا روز جمعه ادامه دارد.
وی اضافه کرد: با نفوذ سامانه بارشی از روز شنبه بیشتر نقاط استان با بارش باران، ریزش برف قابل توجه، سرعت وزش باد و تگرگ و رعد و برق همراه است.
پیرتاج با بیان اینکه در این مدت دمای هوای همدان تا حدودی کاهش می یابد افزود: کمینه دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای این شهر هفت درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
به گفته وی گرمترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر و سردترین نقطه استان فامنین با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش شده است.
وی ادامه داد: با توجه به ورود سامانه بارشی، هواشناسی استان همدان در اطلاعیه شماره ۱۶ از مردم و مسئولان نهادهای دولتی خواست به توصیه های این اداره کل توجه کنند.
پیرتاج افزود: به دلیل ریزش برف و بارش باران، لغزندگی، یخ زدگی و گاهی مه آلودگی در محورهای ارتباطی و معابر مقاط مختلف استان و اختلال در تردد وسایل نقلیه پیش بینی می شود.
وی گفت: در برخی از نقاط جنوبی استان همدان به دلیل وجود تگرگ و رعد و برق، احتمال آسیب به احشام و مردم در ارتفاعات وجود دارد.
وی ادامه داد: با ورود سامانه بارشی احتمال آبگرفتگی در برخی از نقاط استان همدان و در نیمه جنوبی احتمال طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل پیش بینی می شود.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش