جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8434

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند گفت: در راستای اجرای طرح پاک‌سازی بلوارها، بلوار پرستار و شهید امیدی به‌منظور آبخوری بهتر درختان و مبارزه با علف‌های هرز توسط شهرداری نهاوند پاک‌سازی شد.

امیر رضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: طرح پاک‌سازی بلوارها درزمینهٔ آراستگی و زیباسازی شهر و رفع موانع و نازیبایی‌های بصری و زیست‌محیطی در سطح شهر اجرا می‌شود.

یوسفیان اظهار داشت: هدف شهرداری از اجرای این طرح تنظیف، پاک‌سازی و تمیز کردن فضای سبز در سطح شهر است.

شهردار نهاوند افزود: این شهرداری در حال انجام آرایش و فرم دهی درختچه‌های زینتی پارک ترافیک، میدان‌ها و بلوارهای سطح شهر نیز هست.

یوسفیان عملیات هرس و پیرایش درخت را از ضروری‌ترین و مهم‌ترین اقدامات نگهداری فضای سبز عنوان کرد و گفت: واحد فضای سبز هرساله در فصل مناسب به این امر مبادرت می‌ورزد.

وی بیان کرد: به‌موجب ماده یک لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز، قطع هرگونه درخت در معابر، میدان‌ها، بزرگراه‌ها و پارک‌ها بدون مجوز واحد فضای سبز ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

شهردار نهاوند ادامه داد: در این خصوص کارشناسان فضای سبز به استناد ماده ۷ لایحه حفظ و گسترش فضای سبز در حکم ضابطین دادگستری هستند.

وی از شهروندان خواست از هرگونه اقدام و قطع شاخ و برگ درختان خودداری نمایند.

یوسفیان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مزاحمت شاخه‌های درختان درگیر با شبکه برق درخواست خود را به این شهرداری ارجاع دهند تا کارشناسان فضای سبز به‌صورت اصولی و درست نسبت به آن اقدام نموده و از مشکلات حقوقی بعدی برای خود بکاهند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش