جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8453

صدای نهاوند:
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: سامانه بارشی بعداز ظهر امروز دوشنبه از این استان خارج می شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، نادر پیرتاج اظهار داشت: آسمان استان همدان تا اواخر امشب نیمه ابری در برخی از نقاط احتمال بارش خفیف و گاهی وزش باد پیش بینی می شود و از روز سه شنبه جوی پایدار و تا حدودی آفتابی است و این وضعیت تا اواخر هفته پیش بینی می شود.
وی با بیان اینکه شامگاه یکشنبه دمای هوای همدان به چهار درجه سانتیگراد زیر صفر رسید افزود: بیشینه دمای این شهر سه درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
پیرتاج با بیان اینکه سردترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به کبودراهنگ با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر و گرمترین نقطه استان نهاوند با پنج درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
وی میزان ریزش برف ۲۴ ساعت گذشته در همدان و کبودراهنگ را سه سانتی متر، ملایر و نهاوند هشت، تویسرکان ۶، گل تپه بهار و فامنین ۲ سانتی متر و اسدآباد چهار سانتی متر ثبت شده است.
وی گفت: میزان بارش های همدان در سال زراعی جاری ۷۶ میلی متر گزارش شده است که نسبت به سال گذشته ۳۸ و نسبت به میانگین بلند مدت ۳۹ درصد کاهش داشته است.
پیرتاج افزود: بیشترین بارش های سال زراعی جاری مربوط به ملایر با ۱۴۵ میلی متر گزارش شده است که نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد کاهش و نسبت به میانگین بلند مدت ۱۴ درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: کمترین بارش های سال زراعی جاری نیز مربوط به قهاوند با ۶۲ میلی متر گزارش شده که نسبت به سال گذشته ۵۹درصد و نسبت به میانگین بلند مدت ۴۵ درصد کاهش نشان می دهد.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش