جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8489

صدای نهاوند:
مدیر اداره فرهنگ و ارشاداسلامی نهاوند از اجرای نمایش خیابانی طنز با عنوان" یک کلام بگو نه" با موضوع پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی در مدارس نهاوند خبر داد .

محمود مصباح در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: این نمایش کاری از گروه نمایشی “فروغ ”  به کارگردانی کارگردان برجسته و خوش ذوق نهاوندی صحبت اله روشنفکر بوده که به همت  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت و همکاری  اداره آموزش و پرورش در بیش از ۱۵ مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی در سطح شهر و روستاهای نهاوند اجرا می شود.

مصباح گفت: تولید و اجرای این نمایش در راستای ترویج فرهنگ پیشگیری از اعتیاد در بین نوجوانان و جوانان و ارائه راهکارهای مناسب در این زمینه و نشان دادن آثار سوء این معظل اجتماعی در قالب اثری هنری که می تواند تاثیر بسزایی در روح و اندیشه این قشر داشته باشد بوده که با حمایتهای اداره آموزش و پرورش نهاوند و همچنین استقبال دانش آموزان از این نمایش تلاش داریم در کلیه مدارس این نمایش به اجرا در آید .

وی افزود: انجام برنامه های مختلف فرهنگی و هنری از جمله تولیدات نمایشی ، فیلم ، برپایی نمایشگاه های مختلف از جمله عکس و هنرهای تجسمی ، برپایی کارگاههای آموزشی با موضوع پیشگیری از اعتیاد و … از برنامه های پیش بینی شده این اداره در راستای فرهنگ سازی در این خصوص  است .

لازم به توضیح است که در این نمایش که از روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه  اجرای خود را در سطح مدارس شهرستان آغاز نموده است ،  هنرمندان برجسته شهرستان شاپور قپانوری ، صحبت اله روشنفکر ، علیرضا سیفیو یونس روز بهانی به هنرنمایی می پردازند .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش