جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 1002

صدای نهاوند: فرماندار شهرستان نهاوند گفت: با آماده باش و حضور به موقع اعضا ستاد بحران و همکاری مردم  سیلاب و آبگرفتگی ناشی از بارندگی شدید روز چهارشنبه،  مناطق مختلف شهرستان نهاوند برطرف شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح روز چهارشنبه با حضور در مناطق مختلف شهر نهاوند و گیان و روستاهای ورازانه، اسدآباد، رزینی، فارسبان، چناری و توانه که بعلت بارندگی شدید دچار سیلاب و آبگرفتگی شده بودند اظهار داشت: با حضور به موقع نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه های امدادی راه و شهر سازی و شهرداری ها، سیلاب وآبگرفتگی مناطق مذکور تلفات جانی نداشت و در کمترین زمان ممکن برطرف شد.

حمیدوند اظهار داشت: به دنبال طغیان یک سد آبی خاکی کوچک در روستای زرامین و نهر شهر گیان ، بعضی ازنقاط مسکونی،  خیابان و معابر این دو منطقه دچار سیلاب و آبگرفتگی شدند.

وی افزود: در دو روستای گیل اباد و لیلان نیز سیلاب و آبگرفتگی باعث به وجود آمدن  مشکلاتی برای مردم این مناطق شد که با حضور به موقع ستاد بحران و دستگاه های خدمات رسان مشکلات این دو روستا نیز برطرف شد.

فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به خسارت جدی به بخش عمده ای از مزارع کشاورزی شهرستان گفت: کشاورزان باید هر چه سریعتر نسبت به بیمه زمین های مزروعی و محصولات خود اقدام کنند.

کریم حمیدوند در پایان افزود: ستاد بحران شهرستان نهاوند از لحاظ ادوات و تجهیزات ماشینی و مکانیکی برای مواقع ضروری و بحرانی با کمبودهای روبرو است که با پیگیری و مکاتبه با استانداری همدان قصد داریم تجهیزات و ادوات مکانیکی جدید و مورد نیاز را جذب کنیم.

telegram-channel

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. م شهبازی گفت:

    سلام قبلا پیشخوان روزنامه ها رو تو سایت داشتید اگه میشه بازم رو سایت بزارید که هم ما استفاده کنیم وهم بازدید کنندگانتون بیشتر بشن مرسی

    • حسین صادقی گفت:

      باسلام پیشخوان سایت رو سنگین میکنه و عده ای از دوستان گلایه داشتند سایت دیر باز میشه به همین خاطر حذفش کردیم

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش