جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 1013

صدای نهاوند:

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: یک زوج که در حال بازگشت از سفر کربلای معلا بودند در مسیر نهاوند دچار سانحه شده و جان باختند.

به گزارش صدای نهاوند،  سرهنگ مهدی شاکری روز پنجشنبه بیان کرد: صبح امروز بر اثر برخورد دو ستگاه خودروی وانت پیکان در مسیر فیروزان – نهاوند دو نفر فوت و دو نفر هم مجروح شدند که مجروحان به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل شدند.
وی توضیح داد: خودروی زائران که دارای سه سرنشین بوده از سمت کرمانشاه – به نهاوند در حال تردد بود که به علت خواب آلودگی راننده با خودروی در حال عبور در مسیر مقابل برخورد می کند.
رئیس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: شدت سانحه منجر به مرگ همسر و زائر ۸۰ ساله سرنشین خودروی وانت پیکان شده همچنین هر دو راننده مجروح می شوند.
وی بیان کرد: راننده خواب آلود این خودرو بدون توجه به مسیر مقابل و به علت تجاوز به چپ عامل بروز این سانحه دلخراش می شود.
سرهنگ شاکری گفت: طبق بررسی های صورت گرفته عامل اصلی بروز ۱۰۰ بش از ۹۵ درصد سوانح رانندگی در زمان بازگشت زائران از عراق خستگی و خواب آلودگی راننده است.
وی تاکید کرد: زائران نباید برای بازگشت به شهر محل سکونت عجله کنند چون در اینصورت باعث داغدار و سیاه پوش شدن اهالی خانواده خواهند شد.
وی به رانندگان توصیه کرد: در سفرهای طولانی مدت اقدام به توقف های کوتاه برای استراحت کنند چون در صورت رانندگانی طولانی سطح هوشیاری انها برای کنترل خودرو هنگام بروز سانحه کاهش می یابد.

telegram-channel

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش