جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10686

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

پروژه استخر سر پوشیده بانوان نهاوند تا پایان سال به اتمام می رسد

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با قول مساعد وزیر ورزش و جوانان اتمام و تکمیل پروژه استخر سر پوشیده بانوان نهاوند مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرام نیا عصر شنبه در بازدید از دو پروژه ورزشی بانوان و زورخانه شهر نهاوند اظهار داشت: نهاوند با توجه به قدمت و ظرفیت‌های‌ زیادی که دارد متاسفانه زیرساخت‌های لازم را ندارد و از محرومیت‌های زیادی برخوردار است.

بهرام نیا گفت: کارهای زیادی در شهرستان نهاوند انجام شده است اما آنچه که مهم است زیرساخت‌های ورزشی و توسعه گردشگری است که اگر این زیرساخت‌ها ایجاد و فراهم نشوند شهرستان نهاوند به جایگاه واقعی خود نخواهد رسید.

بهرام‌نیا در ادامه با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر ورزش اظهار داشت: به عنوان مثال نبود یک استخر  مناسب و آبرومند که در شأن مردم نهاوند باشد نشان‌ دهنده کمبودهای امکانات ورزشی در این شهرستان است که از همین رو با تلاش‌های صورت گرفته و قول مساعد وزیر ورزش و جوانان اتمام و  تکمیل پروژه استخر سر پوشیده بانوان نهاوند مورد توجه قرار گرفته است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس عنوان کرد: پروژه‌ زمین چمن برزول، پروژه باشگاه ورزشی زرینی، سالن باستانی استادیوم علیمرادیان، خوابگاه ورزشکاران نهاوند، سالن باستانی دهفول و غیره از جمله پروژه‌های نیمه تمام ورزشی شهرستان هستند که باید با مساعدت مسئولان و تامین اعتبار برای آن‌ها، تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش