جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11623

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: با توجه به برنامه ریزی بعمل آمده دانشگاه آموزش عالی امید در شهر فیروزان نهاوند راه اندازی می شود.

کریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: فیروزان بعنوان مرکز بخش خزل با جمعیت بیش از ۴۰ هزار نفر دارای پتانسیل و ظرفیت لازم جهت استقرار و راه اندازی دانشگاه و جذب و پذیرش دانشجو است.

حمیدوند گفت: انعکاس مشکلات منطقه خزل و شهر فیروزان از سوی بخشدار خزل و مطالبات بحق مردم این بخش موجب شد با رایزنی و هماهنگی با اعضای هیئت موسس دانشگاه امید و مسئولین ذیربط شعبه ای از این دانشگاه در شهر فیروزان راه اندازی شود.

وی افزود: از جمله دلایلی که احداث دانشگاه در منطقه خزل و شهر فیروزان در دستور کار قرار گرفت، پاسخ به مطالبات جوانان تحصیلکرده  بخش خزل بود که خواهان ادامه تحصیل در دانشگاه می باشند اما بعد مسافت، هزینه های رفت و آمد، خوابگاه و مدیریت در وقت مشکلاتی را برای ادامه تحصیل آنها  ایجاد می کرد.

فرماندار نهاوند ادامه داد: این دانشگاه در سریع ترین زمان ممکن اقدام به ثبت نام و پذیرش دانشجو در رشته های مهندسی شهرسازی-عمران- الکترونیک- مدیریت بازرگانی- نقشه کشی معماری- الکترونیک عمومی نقشه کشی و طراحی صنعتی- حسابداری- نرم افزار کامپیوتر- مخابرات ارتباط داده ها در مقاطع کاردانی،کارشناسی و کارشناسی ارشد خواهد کرد ضمن اینکه نحو ثبت نام دانشجویان از سوی مسئولین امر اعلام خواهد شد.

کریم حمیدوند بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی بعمل آمده تا جانمایی مکانی مناسب جهت شروع فعالیت دانشگاه امید از سوی بخشداری خزل، دفتری و  واحدی در نظر گرفته شده که ثبت نام از متقاضیان انجام شود
 حمیدوند در پیان گفت:  همه مسئولین و مدیران شهرستان و بخش خزل در این جهت کمک کنند تا این دانشگاه بتواند به بهترین وجه فعالیت خود را آغاز کند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. میلاد گفت:

    شما توانایی گرفتن مجوز و ساخت برای دانشگاه ملی شهرستان رو نداریدحالا میخوایید برای بخش های نهاوند دانشگاه بسازید.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش