جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11890

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند ضمن ابراز تاسف از کشته شدن 7 نفر و مجروح شدن 2 نفر دیگر از همشهریان نهاوندی در حوادث تصادف روزهای اخیر جاده های نهاوند از عملکرد اداره راه و شهرسازی در تعریض و ساماندهی جاده نهاوند-آورزمان انتقاد کرد.

کریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: متاسفانه در روزهای گذشته شاهد دو حادثه دلخراش و تاسف بار تصادف در جاده های مواصلاتی نهاوند بودیم که منجر به کشته شدن ۷ نفر از همشهریان و مجروح شدن ۲ نفر دیگر شد.

حمیدوند ادامه داد: در حادثه اول که روز چهارشنبه ۱۵ آذر  در جاده برزول-فارسبان رخ داد خودرو سمند بعلت سرعت بیش از حد با تیر برق فشار قوی برخورد کرد و پس از واژگونی آتش گرفت که متاسفانه این حادثه سه کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

وی بیان داشت: صبح شنبه ۱۸ آذرماه در حادثه دلخراش و تاسف بار دیگری در کیلومتر ۲ جاده نهاوند-آورزمان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به علت بی مبالاتی و تجاوز به چپ با یک دستگاه پراید برخورد کرد که این حادثه موجب کشته شدن ۴ نفر از همشهریان و مجروح شدن یک نفر دیگر شد.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: تصادف جاده آورزمان در قسمتی اتفاق افتاده است که چند ماه پیش عملیات تعریض، ساماندهی و آسفالت آن انجام و پایان یافته است اما بعلت اینکه علائم هشدار دهند، خطر و خط کشی آن توسط اداره راه و شهرسازی انجام نشده است هنوز به بهره برداری نرسیده است.

کریم حمیدوند افزود: ۷ کیلومتر جاده نهاوند به آورزمان در حوزه نهاوند، مسیر دوطرفه ای است که به علت قرار گرفتن در منطقه کوهستانی، دارای پیچ های خطرناکی است و متاسفانه نقاط کور بسیاری هم دارد که عملیات تعریض و ساماندهی آن چندین سال است که در حال انجام است.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش