جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 12550

صدای نهاوند:
امام‌جمعه نهاوند گفت: مردم ایران اسلامی یک‌بار دیگر با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن جواب دشمنان را خواهند داد و نقشه‌های شوم آن‌ها را خنثی می‌کنند.

به گزارش صدای نهاوند،حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سال ۵۷ باعث شد تا قدرت‌های استکباری و استعماری دستشان از منابع کشورمان کوتاه شود.

وی اظهار داشت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها همه‌چیز کشور را در اختیار داشتند و مردم در فقر و بی‌سوادی به سر می‌بردند و زمام امور نیز در دست کسی بود که اراده‌ای از خود نداشت و فقط مطیع آمریکا بود.

امام‌جمعه نهاوند افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی دست قدرت‌ها از کشورمان قطع شد و موفق شدیم که در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته باشیم و به‌عنوان قدرتی جهانی در جهان ظاهر شویم.

وی عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی در عرصه‌های موشکی، نظامی و دفاعی، هسته‌ای، پزشکی و بسیاری از عرصه‌ها پیشرفت کرده‌ایم که این دستاوردها باید برای نسل جوان بیان شود.

وی بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن همواره در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده است به‌طوری‌که در ابتدای انقلاب، صدام و استکبار جهانی را به جان انقلاب انداختند ولی با رشادت‌های فرزندان غیور ایران اسلامی ناکام شدند و حتی یک وجب از خاک کشور به دشت دشمن نیفتاد.

مغیثی گفت: بعد از جنگ تحمیلی دشمنان منافقان را به جان مردم انداختند و ۱۷ هزار نفر را شهید کردند ولی با ایستادگی مردم در این راه نیز موفق نشدند و بعدازآن فتنه‌ها را به راه انداختند که با حضور با بصیرت مردم در عرصه‌های مختلف ناکام ماندند.

وی افزود: دشمن هیچ‌گاه دست از توطئه نخواهد کشید و در اتفاقات اخیر نیز به‌خوبی نقش دشمنان مشخص بود که در حال برنامه‌ریزی هستند و می‌خواهند به مردم ایران ضربه بزنند.

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: هر وقت که مردم درصحنه حضور داشتند و گوش‌به‌فرمان ولایت بودند؛ دشمنان انقلاب اسلامی ناامید شدند و نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب‌شده است.

وی بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از عرصه‌های جلوه حضور و پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی است که همواره مردم با حضور گسترده خود جواب دشمنان انقلاب اسلامی را داده‌اند.

مغیثی گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند امسال با حضور گسترده مردم، راهپیمایی ۲۲ بهمن تماشای خواهد شد و مردم بار دیگر پایبندی خود به‌نظام مقدس اسلامی را نشان می‌دهند.

وی در پایان اظهار داشت: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی خواهد کرد و بار دیگر مردم با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید پیمان خواهند کرد./گرو

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش