جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 13931

صدای نهاوند:
مراسم شهدای هفتم تیر و شهید آیت الله محمد علی حیدری روز پنج شنبه با حضور مسوولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد شهید حیدری نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مشاور عالی قوه قضاییه در این مراسم اظهار کرد: شخصیت‌های مختلفی برای تثبیت و اقتدار انقلاب اسلامی به شهادت رسیده‌اند که باید همیشه قدردان آنها بود.

حجت‌الاسلام‌ محمد سلیمی ادامه داد: شهید بهشتی، شهید حیدری و ۷۲ دو یار باوفای ایشان از جمله این شخصیت‌ها بودند که همیشه با دوراندیشی و نگاه به آینده توانستند انقلاب نوپای ایران اسلامی را در جای‌جای این مملکت در آن شرایط خفقانی که طاغوت ایجاد کرده بود تبلیغ و ترویج کنند.

رئیس دادگاه‌های تایید صلاحیت قوه قضاییه با اشاره به اینکه شخصیت شهیدحیدری چندین دهه جلوتر بود، گفت: ایشان همیشه در سخنرانی‌های خود در نهاوند پیکیر استکبار و رژیم طاغوت را به لرزه درمی‌آوردند.

وی ادامه داد: سیاست‌های این بزرگوار تا آنجا پیش رفته بود که رژیم منحوس پهلوی در آن زمان احساس خطر کرد و ایشان را از نهاوند به شهر بابک تبعید کرد اما ایشان در آنجا نیز علیرغم تفاوت فرهنگ‌ها دست از مبارزه و تبلیغ و ترویج فرهنگ انقلاب و گفتمان امام(ره) برنداشت.

حجت‌الاسلام‌ سلیمی با اشاره به فراز و نشیب‌های انقلاب اسلامی، گفت: امام(ره)، شخصیتی وارسته و آینده‌نگر بودند و مکرراً نسبت به بدعهدی آمریکا و دست‌نشانده‌های آن تذکراتی به مردم و مسوولان می‌دانند.

وی با اظهار به اینکه دشمنان دست از دشمنی با انقلاب برنداشتند، گفت: آمریکا و ایادی آن هیچ‌گاه زبان انقلاب اسلامی را نفهمیده و نمی‌فهمند چراکه گفتمان انقلاب ما مغایر آموخته‌های شیطانی آن‌هاست.

مشاور عالی قوه قضاییه ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی و در رأس آن آمریکای جنایت‌کار همیشه و در همه حال به دنبال نقشه‌های شوم خود برای از پای درآوردن ایران اسلامی و نابودی انقلاب هستند بنابراین همه مسؤولان و مردم باید در این خصوص هوشیار و آگاه باشیم تا در میدان دشمن قدم برنداریم.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به استقلال در جنبه‌های مختلف باید هزینه داد، گفت: باید با وحدت مسؤولان و مردم از مشکلات فعلی عبور کرده و باز هم دشمن را ناکام کنیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش