جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 13969

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: قیمت ها در نهاوند به حال خود رها شده اند و هر خیابان برای خود یک قیمت دارد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مرادناصری بعدازظهر دوشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان نهاوند اظهار داشت: کیفیت گندم و آرد نهاوند عالی است اما کیفیت نان نهاوند مرغوب نیست و حتی نتوانسته ایم رضایتمتدی ۵۰ درصدی را فراهم کنیم.

ناصری گفت: در بخش آزاد پز و دولتی پز نانوایی ها مشکل داریم و نظارتی وجود ندارد و نانوایی های که خانگی هستند و نان محلی پخت می کنند باید ساماندهی شوند و اگر شرایط لازم را نداشتند تعطیل شوند.

وی با بیان اینکه قیمت ها در نهاوند به حال خود رها شده اند و هر خیابان برای خود یک قیمت دارد، افزود: اداره صنعت و معدن و تجارت، تعزیرات و اصناف برای کنترل و نظارت بر بازار با جدیت وارد عمل شوند تا آرامش به مردم و بازار بازگردد.

فرماندار نهاوند افزود: بخشداران شهرستان نهاوند نیز موظف به اجرای جلسه تنظیم بازار در بخش‌های خود هستند و نسبت به تأثیر آن در بازار اقدام نمایند.

ناصری با اشاره به اینکه بازرسی‌ها باید به‌صورت سرزده و غیره منتظره باشد، گفت: اگر بخواهیم کارها را به‌صورت نمایشی برای مردم انجام دهیم مردم از ما نمی‌پذیرند چراکه مردم از ما هوشیارتر و تیزبین‌تر هستند لذا باید به دنبال علاج درد باشید.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش