جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 14268

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با بیان اینکه شرایط بازار خوب نیست، گفت: بازار نهاوند از بی صاحبی نجات پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری عصر یک شنبه در کارگروه توسعه شهری و تنظیم بازار، فرماندار شهرستان نهاوند گفت: تلاش همه مدیران شهرستان در این کارگروه این است تا با برنامه ریزی و همفکری، اهدافی را که به رفع موانع و مشکلات زیرساخت های شهری کمک می کند، دنبال نماید.

ناصری گفت: ساماندهی مسائلی همچون دست فروشان و رفع سد معبر باید با کمک شورا، شهرداری و نیروی انتظامی و فراهم نمودن بستر کار مناسب صورت پذیرد. امیدواریم با هماهنگی بیشتر بین مدیران مربوطه، بتوانیم این مشکلات را برطرف نماییم.

وی پس از پخش گزارشی از وضعیت قیمت های میوه و تربار در نهاوند، گفت: بازار نهاوند صاحب ندارد که به این حال و روز افتاده است به همین جهت برای کنترل و نظارت بر بازار همه نیروها از جمله ، فرمانداری ، اصناف، اداره صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی باید به صورت قاطع پای کار بیایند.

فرماندار نهاوند بیان داشت: فاکتورهای جعلی را از بازار و از دست مغازه داران جمع کنید چرا خودتان را گول میزنید،چرا اجازه می دهید دلالان و مغازه داران شما را دور بزنند، تفاوت قیمت ها و گرانی در گزارش پخش شده همه چیز را واضح می گوید.

مراد ناصری ادامه داد: اگر دستگاه های متولی پای کار بیایند، بازار متحول می شود. در حال حاضر برخی دستگاه ها پای کار نیستند و از تمام ظرفیت و توان خود برای کنترل بازار استفاده نمی کنند.متولیان بازرسی و نظارت باید خودشان بطور مستقیم به مقوله مهم کنترل و نظارت بر قیمت ها ورود پیدا کنند و از استناد به گزارش دیگران که بعضا مبنای درستی ندارند، پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: قانون برای افزایش قیمت اجناس درصد مشخصی تعریف کرده است، لذا دلیلی ندارد برخی با قانون شکنی برای خود به گونه دیگری نرخ گذاری کنند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش