جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 14284

صدای نهاوند:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند گفت: چهارمین دوره معرفی خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت با کسب مقام سوم خبرنگار نهاوندی پایان یافت.

به گزارش صدای نهاوند، محمد علی خدارحمی اظهار داشت: مهدی سهرابی خبرنگار و مدیر پایگاه خبری تحلیلی گرو نهاوند در چهارمین جشنواره خبرنگاران برتر فضای مجازی حوزه ایثار و شهادت توانست رتبه سوم کشوری را در عرصه خبر به دست بیاورد.
وی گفت: در چهارمین جشنواره ملی تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد بیش از ۱۳۵۰ اثر شرکت کرده بودند.

وی افزود: چهارمین سال است که این جشنواره با هدف شناسایی و تجلیل از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت و برای تبادل تجربیات و تقویت تعامل مثبت و مؤثر معرفی نقش حساس و تأثیرگذار رسانه‌های فعال در حوزه ایثار و شهادت در تهران برگزار می شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوندافزود: مهدی سهرابی مدیر و خبرنگار “پایگاه خبری تحلیلی گرو نهاوند از استان همدان موفق شد در چهارمین جشنواره ملی و کشوری ایثار و شهادت در بخش خبر رتبه سوم را کسب کند و در مراسمی لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از دستان آقایان صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد و دکتر شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت کند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش