جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 16975

صدای نهاوند:
امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه سیل اخیر واقعاً خسارت زد و جان عده‌ای را گرفت، گفت: اینکه سیل اخیر نتیجه گناهان این جامعه است در آن شکی نیست.

به گزارش صدای نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند، با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: برابر آیات و روایات معصومین ماه رمضان با سه ویژگی برکت، رحمت و مغفرت به شما روی آورده و امیدواریم بتوانیم از برکات این ماه استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام مغیثی بابیان اینکه متأسفانه عمر یکسری از انسان‌ها بی‌برکت است چراکه لحظات عمرشان به بیهودگی و گناه سپری‌شده است، گفت: امروز همه ما و مسئولین باید از لحظات زندگی و عمرمان درراه خدمت به خلق قدم برداریم لذا اگر به این شکل زندگی کنیم یقیناً بهشت و رضوان الهی در انتظار ما خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری از گناهان سرچشمه نزول بلا هستند، گفت: اگر در برابر گناه توبه و استغفار کنیم بلا از ما دور می‌شود.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه سیل اخیر واقعاً خسارت زد و جان عده‌ای را گرفت، گفت: اینکه سیل اخیر نتیجه گناهان این جامعه است در آن شکی نیست اما می‌تواند وسیله خیر شود به‌نحوی‌که امروز مردم بسیج شده‌اند و برای رضای خدا به مردم سیل‌زده کمک می‌کنند.

وی در پایان تأکید کرد: مسئله اصلی امروز کشور کمک به سیل‌زدگان است لذا باید هر آنچه در توان داریم برای آبادانی مناطق سیل‌زده به میدان بیاوریم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش