جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 17463

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: کارنامه ۲۰۰ ساله انگلیس در ایران سیاه بوده و هست و امروز هم خیال می‌کنند ایران، همان ایران زمان قاجار است.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های عبادی سیاسی، نماز جمعه نهاوند اظهار کرد: امام راحل فرمودند آمریکا از انگلیس بدتر است و انگلیس نیز از آمریکا و شوروی نیز از هردوی این‌ها، بر همین اساس امام حکومتی بر پایه اسلام ناب محمدی تشکیل داد که ۴۰ سال است با عزت و اقتدار رو به توسعه و پیشرفت است.

مغیثی بابیان اینکه یک بچه دبستانی هم به گفته‌های انگلیس مبنی بر توقیف نفت کش، می‌خندد، گفت: نفت‌کش انگلیس در آب‌های ایران قوانین ما را نقض کرد و کشتی آن‌ها توقیف شد بعد آن‌ها می‌گویند چرا این اقدام صورت گرفته! شما چرا کشتی نفت‌کش ایران را بدون هیچ تخلفی توقیف کرده‌اید آیا اقدام شما قانونی است؟ این زیاده‌خواهی و پررویی از خوی استکباری آن‌ها نشأت می‌گیرد.

امام‌جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه اسلام آمریکایی و شیعه لندنی دو لبه یک قیچی علیه اسلام ناب محمدی است، گفت: شیعه‌ای که بر طبل تفرقه می‌کوبد و وهابیون هر دو دشمنان اسلام هستند.

وی افزود: امروز دنیا تغییر کرده است و مسلمانان جهان در هیچ کجا اجازه نمی‌دهند تعرض دشمنان اسلام و مسلمین بی‌پاسخ بماند و هر جا که دشمنان بزنند، می‌خورند و به همین دلیل است که ترامپ دیوانه سر جای خود نشسته است.

حجت‌الاسلام مغیثی بابیان اینکه ایران اسلامی به حدی از توان رسیده است که اگر آمریکا و هر کشور دیگری عملی انجام دهد قطعاً بی‌پاسخ نخواهد گذاشت، گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی به‌واسطه شهادت‌طلبی و مقاومت رزمندگان سپاه، ارتش و بسیج است.

وی با اشاره به شناسایی ۱۷ جاسوس آمریکایی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)، گفت: این‌ها نشان می‌دهد که اقتدار نظامی، امنیتی ایران به حدی است که می‌تواند به آمریکا و انگلیس لطمه بزند و این نوچه‌های منطقه‌ای آن‌ها عددی نیستند.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به اینکه مردم ما پشتیبان ارتش، سپاه، دولت و سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند و هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند دشمن به ایران اسلامی نفوذ کند، گفت: درگذشته و ابتدای انقلاب مرکز هفتگی نماز جمعه محل توجیه، بصیرت و امدادرسانی و اعزام رزمندگان به جبهه بوده است و امروز یکی از اهداف دشمن خلوت کردن سنگر نماز جمعه است و ما وظیفه‌داریم این سنگر را حفظ کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید قدر نظام و انقلاب را بدانیم، گفت: جانشین فرمانده سپاه در برنامه‌ای اعلام کردند که در ۴۰ سال گذشته سپاه ۴۰ هزار شهید تقدیم اقتدار ایران اسلامی کرده است لذا باید این سرمایه‌گذاری را قدر بدانیم و نگذاریم دشمنان بر این آب‌وخاک نفوذ کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش