جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 17992

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: مردم در انتخابات مجلس به کسی رأی بدهند که دنبال حقوق‌های نجومی و این گونه مسائل نباشد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: وظیفه همه ما حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح بر اساس معیارهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

مغیثی با بیان ضرورت حداکثری مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:  هیچ‌کسی به خودش اجازه ندهد به دیگر داوطلبان توهین کند و مردم به کسی رأی بدهند که به‌دوراز فساد اخلاقی، سیاسی و اقتصادی باشد.

وی افزود: وظیفه همه ما مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح بر اساس معیارهای مقام معظم رهبری است بنا بر این  به کسی رأی بدهید که به دنبال اشرافی گری نباشد.

امام جمعه نهاوند گفت: دشمنان انقلاب توسط آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در حال توطئه هستند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: راهبرد آمریکا فشار حداکثری بر ایران اسلامی و جبهه مقاومت است که در ایران اسلامی تیر آن‌ها به سنگ خورد و انشا الله در منطقه بازهم خوار خواهند شد و شکست می‌خورند.

وی بیان داشت: اعتماد به آمریکا و عوامل آن‌ها موجب خسارت به کشور می‌شود و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما به آمریکا هیچ اعتمادی نداریم.

مغیثی گفت: القای دوقطبی در کشور توسط آمریکایی‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی در دستور کار آمریکایی‌ها و عوامل آن‌ها قرار دارد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها می‌خواهند القا کنند که تنها راه‌حل مشکلات کشور مذاکره با آمریکا است درحالی‌که همه می‌دانیم و تجربه ثابت کرده است که مذاکره با آمریکایی‌ها مشکلی از مشکلات ما را حل نخواهد کرد چون آن‌ها با اصل انقلاب مشکل‌دارند.

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش