جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 18170

صدای نهاوند:
رییس ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۴۵ درصد مردم استان همدان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

به گزارش صدای نهاوند، مصطفی آزاد بخت بیان کرد: ۵۸۹ هزار و ۴۱۵ هزار نفر در شهرستان های همدان و فامنین که یک حوزه انتخابیه محسوب می شود واجد شرایط رای دادن بودند که شمار آرای ماخوذه ۲۱۱ هزار و ۳۵۲ بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: ۵۵ داوطلب برای تکیه زدن بر ۲ کرسی مجلس در این حوره انتخابیه رقابت کردند که حاجی بابایی با ۹۵ هزار و ۷۲۷ رای و فلاحی با ۴۸ هزار و ۲۴۶ رای بیشترین میزان آرا را کسب کردند.

وی با بیان اینکه ۳۵۲ شعبه برای جمع آوری آرا در شهرستان های همدان و فامنین پیش بینی شده بود اضافه کرد: در مجموع ۳۵.۹ درصد واجدان شرایط در حوزه انتخابیه همدان و فامنین در پای صندوق های اخذ رای حضور یافتند.

رییس ستاد انتخابات استان همدان یادآوری کرد: حجت الاسلام احد آزادیخواه با ۳۶ هزار و ۴۷۸ رای و هادی بیگی نژاد با ۲۲ هزار و ۵۳ رای در حوزه انتخابیه ملایر، علیرضا شهبازی با ۱۸ هزار و ۵۸۸ رای از حوزه انتخابیه نهاوند، محمدمهدی مفتح با ۱۶ هزار و ۲۵۸ رای از حوزه انتخابیه تویسرکان، عیسی جعفری با کسب ۳۶ هزار و ۸۸۴ رای از حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ، کیومرث سرمدی با ۲۶ هزار و ۱۱۱ رای از حوزه انتخابیه اسدآباد و حسن لطفی با ۱۹ هزار و ۸۶۵ رای در حوزه انتخابیه رزن و درگزین مجوز ورود به مجلس شورای اسلامی را دریافت کردند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش