جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 20733

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند:

دستگیری قاتل فراری ۷۲ ساعت پس از قتل در نهاوند

صدای نهاوند:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از دستگیری قاتل فراری 72 ساعت پس از قتل در نهاوند خبر داد.

عباس آزاد بخت در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: فردی که با شلیک گلوله در شامگاه یک شنبه اول اسفند سال جاری یک نفر را به قتل رسانده و متواری شده بود۷۲ساعت پس از قتل دستگیر شد.

آزاد بخت گفت: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس نهاوند با هدایت و راهبری سرپرست انتظامی نهاوند سرهنگ ذبیح اله درویشی قرار گرفت و با تلاش شبانه روزی و کارهای فنی و تخصصی و با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات پیچیده اطلاعاتی ماموران انتظامی نهاوند خصوصا پلیس آگاهی، متهم به همراه دو نفر از هم دستانش در کمتر از سه روز شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه‌اش را از این کار اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد. دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس است و برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش مطالبه به حق مردم است.

آزاد بخت دستگیری قاتل را در سه روزپس از قتل، نشان از اقتدار و توانایی پلیس و نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و ضمن هشدار به هنجار شکنان و متخلفین گفت: ممکن است افرادی کم شمار به خود جرات دهند امنیت و آسایش مردم را تهدید و سلب کنند ولی مطمئن باشند خیلی سریع در چنگال پلیس و قانون گرفتار و با اشد مجازات با آنان برخورد می شود.

وی با بیان اینکه بر هم زدن نظم شهر و استفاده از اسلحه در درگیری ها به هیچ عنوان پذیرفته نیست، اظهار کرد: ایجاد درگیری، عربده کشی و استفاده از هرگونه سلاح سرد و گرم، بازداشت و محکومیت به مجازات های سنگین را در پی خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به مردم شهرستان اطمینان می‌دهیم، اشد مجازات بدون هیچ اغماض قانونی در انتظار اقدامات شرورانه و ضد امنیت عمومی خواهد بود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش