جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2371

صدای نهاوند:

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند به همراه مسئول روابط عمومی این اداره با حضور در دفتر پایگاه خبری صدای نهاوند، ضمن بازدید از صدای نهاوند  با صاحب امتیاز و مدیر مسئول این پایگاه خبری به گفتگو پرداخت.

هادی سلگی در گفتگو با صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: پایگاه خبری صدای نهاوند یکی از پربازدید کننده ترین سایت های خبری استان همدان است.

IMG_3728

سلگی گفت: صدای نهاوند تا کنون در انعکاس اخبار و رویدادها بی طرف و به دور از حاشیه عمل کرده است و بعد از تبدیل شدن به پایگاه رسمی خبری توانسته است اعتماد مردم و مخاطبین خود را افزایش دهد.

وی افزود: صدای نهاوند در انعکاس اخبار بی طرف است و این نقطه قوتی برای این پایگاه خبری است، چرا که به دور از هر گونه جانب داری به تحلیل رویداد ها می پردازد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند اظهار داشت: صدای نهاوند  نشان داده است که در منعکس کردن اخبار به مشکلات مردم توجه خاصی دارد و به دور از حاشیه پردازی رویدادها را مورد ارزیابی قرار می دهد از این رو باید صدای نهاوند را یک سایت خبری بی حاشیه و بی طرف دانست.

هادی سلگی گفت:  رسالت یک پایگاه خبری نیز به غیر از بی طرفی و دوری جستن از حواشی نیست چرا که با این رسالت می توان در انعکاس حقیقت و مسائل مهم و اساسی موفق بود.

IMG_3731

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش