جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2392

صدای نهاوند:

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: قرار است به زودی تندیس این شهدای عزیز توسط شورای شهر نهاوند و فرمانداری نهاوند ساخته شده و در مکانی مناسب نصب شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهریک شنبه در جمع اعضای خانواده شهدای انقلابی گروه ابوذر نهاوند با اشاره به رشادت و شجاعت مثال‌زدنی مردم نهاوند به ویژه گروه انقلابی ابوذر نهاوند اظهار کرد: گروه انقلابی ابوذر متشکل از ۶ جوان مومن و انقلابی بودند که با تمام توان با هدف مقابله با عناصر رژیم منحوس پهلوی فعالیت کردند و در این مسیر به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه استمرار انقلاب اسلامی به برکت خون شهداست، گفت: هر آنچه در توان داریم باید برای نهادینه کردن فرهنگ شهامت و ایثارگری و شهادت‌طلبی در جامعه به کار ببندیم زیرا ایران اسلامی به‌واسطه داشتن این تفکرات ارزشمند به موفقیت رسیده است.

فرماندار نهاوند ادامه داد: جوانان انقلابی گروه ابوذر توانستند در دوران خفقان رژیم منحوس طاغوت، چنان ترسی بر پیکره رژیم منحوس پهلوی بیندازند که شاه خائن خود وارد عمل شده و حکم تیرباران این جوانان مومن و شجاع را صادر کند.

وی با بیان اینکه متاسفانه ما نتوانسته‌ایم آن طور که باید از این شهدا تجلیل و قدردانی کنیم، گفت: نباید برای شناساندن افکار، اندیشه و منش آنها به نسل جوان و نوجوان از هیچ تلاشی فروگذاری کنیم.

حمیدوند تصریح کرد: هرچه بتوانیم افکار و اندیشه شهدا و ایثارگران را به نسل نوجوان و جوان انتقال دهیم به همان اندازه در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن موفق شده‌ایم.

 

وی گفت: شهدای گروه انقلابی ابوذر با تشکیلات منظم و تحت رهبری شهید عالیقدر شهید جاویدالاثر حاج محمد طالبیان به عنوان معلم این گروه توانستند لرزه بر پیکره رژیم شاه خائن بیندازند و ثابت کنند که ظلم و جور نابودشدنی است.

حمیدوند افزود: شهدای گروه ابوذر بعد از انجام چند مأموریت موفق، یکی پس از دیگری دستگیر شدند و در سحرگاه ۳۰ بهمن سال ۵۲ به دستور مستقیم شاه خائن به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

وی در پایان سخنانش گفت: قرار است به زودی تندیس این شهدای عزیز توسط شورای شهر نهاوند و فرمانداری نهاوند ساخته شده و در مکانی پرتردد نصب شود.

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش