جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2804

صدای نهاوند:

فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین استان همدان گفت: جنگ ما در سوریه و شهید دادن در این راه برای عزت اسلام و مسلمانان است و جوانان ما که اکثرا نسل سوم و چهارم هستند در این جنگ شرکت دارند.

به گزارش خبر نگار صدای نهاوند،  سردار مهدی فرجی شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره ۵۰ شهید روستای دهفول و فهرومند نهاوند افزود: شهدا به خاطر ادای تکلیف و همچنین لبیک به فرمان رهبر به سوریه رفتند و به شهادت رسیدند.
وی گفت: برخی می گویند سوریه و لبنان چه ربطی به ما دارد در حالیکه اگر ما امروز در سوریه که سنگر مقاومت است دفاع نکنیم مجبوریم فردا در مرزهای کشورمان با دشمن بجنگیم.
وی افزود: هدف اصلی دشمن از بوجود آوردن داعش تحت فشار قرار دادن ایران بود اما آنها از ترس تا کنون نتوانسته اند جسارتی به ما داشته باشند .
سردار فرجی به توطئه دیگر دشمن از ایجاد جنگ در سوریه القاء فکر جنگ شیعه و سنی بود در حالیکه الان تعدادی از شهدا و مجروحین سوریه از اهل سنت می باشند لذا دشمن در این تز خود نیز شکست خورده است .
وی گفت: داعش را ۷۰ کشور پشتیبانی می کنند و آنقدر حمایت مالی می شوند که آنان برای از بین نفرات ما از موشکهای ۷۰۰ میلیون تومانی استفاده می نمایند .
وی افزود: هر داعشی دارای هزینه ای روزانه ۴۵ تا ۶۰ دلار می باشد در حالیکه هزینه هر رزمنده ما روزانه یک دلار است و این تفاوت ما با آنان را نشان می دهد .
وی گفت: همانگونه که دولت سوریه در دوران دفاع مقدس و شرایط سخت از ما حمایت کردند امروز ما نیز در شرایطی که آنان نیازمند می باشند ما باید به کمک آنها بشتابیم .
شهرستان نهاوند در دوران دفاع مقدس ۸۵۰ شهید والامقام را تقدیم اسلام و امنیت کشور نموده است .

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش