جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2846

صدای نهاوند:

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان نهاوند اظهار داشت: نماینده ی که با بی قانونی  وارد مجلس شود، با بی قانونی هم مملکت را به چالش می کشد.

IMG_4014

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، خدادادواحدی عصر روز یک شنبه در جلسه پرسش و پاسخ، با نخبگان، دانشجویان و مردم شهرستان نهاوند اظهار داشت: مردم شهرستان نهاوند خودشان باید انتخاب اصلح را تشخیص داده و خودشان سرنوشت منطقه و کشور را رقم بزنند.

واحدی گفت: ما نباید انتظار داشته باشیم که نماینده کارهای شخصی ما را انجام دهد، و وظایفی که بر عهده و اختیار قوه مجریه می باشد را انجام دهد. بلکه بر اساس قانون نماینده موظف است در خدمت توسعه و پیشرفت مردم شهرستان نهاوند از طریق قانون گذاری درست و قوی در مجلس باشد

نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان نهاوند گفت: نماینده مردم باید بعنوان یک حلقه واسطه برای کارها و امورات قانون گذاری عمل کند و از طریق رایزنی و پیگیری موانع و کمبودهای توسعه و پیشرفت شهرستان را رفع کند.

خداداد واحدی با اشاره به اینکه و ظیفه و جایگاه مدیر اجرایی با قانونگذار کاملا مشخص و معلوم است تاکید کرد: قانونگذاران معمولا مدیران خوبی برای انجام کارهای اجرایی نیستند و باید وظایف یک مدیر اجرایی را با یک قانون گذار کاملا از هم جدا کرد.

واحدی ادامه داد: من در اینجا به مردم مومن و انقلابی شهرستان نهاوند قول می دهم که دیگر نگذارم هیچ حقی حتی به اندازه سر سوزنی از حقوق مردم شهرستان نهاوند کم شود.

IMG_4016

وی با انتقاد از فرصت های از دسته رفته جهت استفاده و بهره برداری از ظرفیت های موجود شهرستان نهاوند گفت: نهاوند می تواند علاوه بر پتانسیل های بالای خود مانند کشاورزی و شیلات در استفاده  ازسه پتانسیل  جوانان برومند، منابع گردشگری و افتخار دروازه ورود اسلام به ایران برای پیشرفت و توسعه بهتر استفاده کند.

نامزد انتخابات مجلس نهاوند افزود: یکی از مواردی که باید کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی با آن آشنا باشند وظایف یک نماینده مجلس است. متاسفانه بسیاری از مردم و گاها خود نماینده‌ها امور اجرایی را جزء وظایف نماینده مجلس می‌دانند در حالی که این وظایف بر عهده دستگاه های دولتی و قوه مجریه می‌باشد.

واحدی بیان داشت: هنگامی که نمایندگان مجلس در محافل عمومی حضور می یابند مردم تقاضای وام ، تامین جهیزیه و پرداخت هزینه درمان و هزاران مورد دیگر را از او طلب  طلب دارند و تمام نارسایی‌های شهرستان را از عملکرد نماینده می‌بینند، در حالیکه پرداختن به این مسایل از حیطه وظایف نمایندگان مجلس خارج است.

وی تاکید کرد: از این رو لازم است در آستانه انتخابات و در پیش بودن تبلیغات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مردم در خصوص وظایف نمایندگان و اهمیت اختیارات آنها اطلاعات لازم را کسب کنند.

خداداد واحدی در پایان اظهار داشت: مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه و والایی برخوردار بوده و محور بسیاری از تصمیم گیری ها، قانونگذاری ها، برنامه ریزی ها است و چراغ هدایت دولت و ملت را به دست دارد. مجلس پایگاه اساسی نظام و مردم و مایه حضور و مشارکت واقعی مردم در تصمیم گیری ها و مظهر اراده ملی است.

IMG_4015

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. کارمند گفت:

    این جملش منو آتیش زد!
    من در اینجا به مردم مومن و انقلابی شهرستان نهاوند قول می دهم که دیگر نگذارم هیچ حقی حتی به اندازه سر سوزنی از حقوق مردم شهرستان نهاوند کم شود.
    این آقا رئیس شرکت ماست! سه ماهه نتونسته حقوق ما رو بده!
    بعد میخواد نزاره ذره ای حق شهروندان نهاوند خورده شه؟!!!
    واعجبا از روی آدم ها!

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش