جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 3092

صدای نهاوند:

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه بعضی از مسئولان دستگاه های اجرایی در انجام وظایف خود کوتاهی می کنند از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست مدیران کم کار را به مردم معرفی کنند.

به گزارش صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر شنبه درجلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نهاوند بابیان اینکه مشارکت و حضور مردم در دو رخداد سیاسی کشور همچون ۲۲ بهمن و انتخابات ۷ اسفند مشت محکمی بر دهان کسانی بود که چشم طمع بر این آب‌وخاک داشته‌اند، گفت: راهنمایی و ارائه خدمات، ساماندهی  و نظارت بر نمازخانه‌ها، سفره‌خانه‌های درون‌شهری و بین جاده‌ای و همچنین ساماندهی نمازخانه‌های بین راهی از حداقل کارهایی است که برای جذب مسافران و گردشگران می‌توان انجام داد.

حمیدوند شهرستان نهاوند را به‌واسطه وجود اماکن تاریخی و طبیعی شهرستانی توریست پذیر خواند و گفت: شهرستان نهاوند مرکز ثقل بین مرکز، غرب و جنوب کشور است لذا وجود این موقعیت‌ها می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای رونق اقتصادی شهرستان به‌واسطه حضور مسافران ایجاد کند و در مرحله بعد فرصتی بسیار مفید برای شناساندن شهرستان به مسافران است.

وی تصریح کرد: عملکرد بسیاری از مسئولان ادارات شهرستان رضایت‌بخش نیست زیرا اگر به وظایف محوله خود توجه کنند، مصادیق ضعف‌ها و کمبودها را مشاهده می‌کنند.

وی بابیان اینکه خبرنگاران باید کمبودهای مدیران را به چالش بکشند و مدیران کم کار را به مردم معرفی کنند، گفت: با کمبودها و ضعف‌های موجود نمی‌توان گردشگران را جذب کرد.

فرماندار شهرستان نهاوند با انتقاد شدید از کم کاری اداره محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: در مسیر جاده سراب گاماسیاب و در کنار یک چشمه در طبیعت که در مسیر آن چندین سایت پرورش ماهی قرار دارد، با بی تفاوتی مسئولان محیط زیست تبدیل به انبار زباله شده است.

فرماندار نهاوند گفت: رویکرد آینده نهاوند توریست محور به‌وسیله جذب گردشگر است و همه ما به همراه مردم باید در این راستا قدم برداریم تا بسیاری از عقب‌ماندگی‌های موجود در شهرستان جبران شود و حداقل به‌ نقطه ابتدایی برسیم.

کریم حمیدوند ادامه داد: دست فروشان سطح شهر نهاوند به باید صورت قطعی و دائم از معابر و خیابانهای نهاوند جمع آوری شوند تا برای مردم ایجاد مزاحمت نکنند.

وی در ادامه گفت: فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی ستاد خدمات سفر در شهرستان از ۲۵ اسفندماه آغاز و تا ۲۰ فروردین‌ماه ادامه دارد.

کانال صدای نهاوند

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش