جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5769

صدای نهاوند:
مشکلات روستاهای بخش زرین دشت نهاوند با حضور نماینده مردم نهاوند، فرماندار، بخشدار بخش زرین دشت و دیگر مسئولان محلی در مسجد جامع روستای گنبد کبود برررسی و برای حل آنها تصمیم گیری شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، نماینده مردم نهاوند در این جلسه اظهار داشت: مسئولان باید فضایی فراهم کنند تا مردم نظرشان را بازگو کنند و صاحبان فکر و اندیشه به نمایندگی از مردم مشکلات جامعه را به مسئولان مختلف منعکس و پیگیری کنند.

حسن بهرام نیا افزود:  مسئولی که وارد صحنه می شود باید مشکلات را برای او گفت و راهکار و پیشنهاد نیز ارائه کرد تا جامعه به سوی اصلاح پیش برود.

وی بیان داشت: باید تلاش کنیم که قدر و منزلت مردم حفظ و تدابیری اندیشیده شود که روستاها برای مردم جذابیت داشته و از مهاجرت جلوگیری شود.

IMG_6586

فرماندار شهرستان نهاوند نیز در این مراسم اظهار داشت: مدیران اجرایی شهرستان سعی کنند با گشاده‌رویی درخواست‌ها و مشکلات مردم را پیگیری و برطرف کنند.

کریم حمیدوند نیر با گرامیداشت هفته دولت این هفته بهترین ایام برای شناساندن خدمات دولت عنوان کرد و گفت: مسئولان باید درخدمت مردم باشند و مشکلات مردم را رفع کنند.

وی افزود: اگر مدیران و مسئولان تلاش کنند که راه بزرگ مردانی همچون شهید رجایی و باهنر را ادامه دهند، مانند آن بزرگان در قلب مردم جای می‌گیرند.

IMG_6588

 در ادامه بخشدار زرین دشت اهم مشکلات روستاهای مختلف بخش زرین دشت در حوزه های کشاورزی، ورزش، راه، مسکن، مخابرات،آب شرب و کشاورزی، برق، طرح بهسازی روستا ها و مطالبات کشاورزان و باغداران را مطرح کرد.

جعفر سلگی گفت: با توجه به رویکرد دولت و ایجاد فضای آرامش در کشور زمینه خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم فراهم شده است و در طول سه سال گذشته خدمات ارزنده و مهمی به روستاها انجام شده است.

سلگی افزود: دولت تدبیر و امید با وجود تمام محدودیت های مالی توجه خوبی برای توسعه روستاها در زمینه های مختلف دارد و در این زمینه اعتبارات مورد نیاز را به آنها اختصاص می دهد.

IMG_6587

در ادامه این جلسه دهیاران روستاهای مختلف بخش زرین دشت به بیان مشکلات و کمبودهای  روستاهای خود پرداختند و مدیران مختلف دستگاه های اجرایی، نیروی انتظامی، راه و شهر سازی، بنیاد مسکن، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، برق و بهداشت و درمان پاسخگوی چگونگی حل مشکلات و رفع کمبودها بودند.

 

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش