جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 618

صدای نهاوند:

اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی دو دیفرانسیل کشور با حضور ۱۲ استان در پیست اتومبیلرانی شهرستان نهاوند  برگزار شد و تیم اتومبیلرانی استان زنجان مقام اول را کسب کرد.

اصغر جهانیان سرپرست هئیت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان گفت:

 

این مسابقات در چهار کلاس شش سیلندر کاربراتور، چهار سیلندر کاربراتور ،چهار سیلندر انژکتور و اورال آغاز شد تا عصر جمعه برگزار شد و ۹۱ خودرو دو دیفرانسیل حضور داشتند.
جهانیان افزود: در پایان رقابت ها در بخش تیمی استان زنجان با کسب دو مقام اول و یک مقام دوم به مقام قهرمانی کشور دست یافت و تیم های خراسان رضوی با یک مقام اول و یک مقام سوم در جایگاه دوم و تیم استان البرز با کسب یک مقام دوم و یک مقام سوم جایگاه سوم مسابقات اتومبیلرانی کشور را بدست آورند .
وی ادامه داد: در بخش انفرادی در کلاس شش سیلندر روح الله عسکرلو و کاظم انصاری هر دو از استان زنجان اول و دوم شدند و محمد جواد علیزاده از خراسان رضوی عنوان سوم را بدست آورد .
اصغر جهانیان اظهار داشت: در کلاس چهار سیلندر کاربراتور حمیدرضا حسنی از زنجان اول و سجاد وکیلی و قاسم وکیلی هر دو از استان البرز به ترتیب دوم و سوم شدند  و در کلاس اورال محمود میرزایی از استان البرز مقام اول و زکریا بهرام میرزایی از استان کرمانشاه و پوریا حسین از استان تهران به ترتیب دوم و سوم شدند .
سرپرست هئیت موتور سورای و اتومبیلرانی استان همدان گفت: در کلاس چهار سیلندر انژکتور زیر ۱۵۰۰ محمود رضایی از زنجان اول و سعید حاجی آبادی از قزوین و اصغر زاده بیگ از آدربایجان شرقی به ترتیب دوم و سوم شدند .
اصغر جهانیان تاکید کرد: برگزاری مسابقات اتومبیلرانی آفروید کوهستان با اتومبیل های دو دیفرانسیل برای نخستین بار است که در استان همدان به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار می شود و با استقبال زیاد مردم و به ویژه جوانان روبرو شد.
در مراسم اختتامیه این مسابقات که در مجموعه ورزشی علیمرادیان برگزار شد سرپرست فرمانداری ، معاون مدیرکل تربیت بدنی استان و اعضای فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری جمهوری اسلامی شرکت داشتند که کاپ تیمهای برتر مسابقات را به برندگان اهدا کردند .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش