جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8240

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس از پیگیری ایجاد و ابلاغ چارت سازمانی بیمارستان جدید نهاوند برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در، دیدار اخیر خود با وزیر بهداشت و درمان خبر داده است.

حسن بهرام نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر بهداشت و درمان، گفت: این جلسه برای پیگیری و تأمین تجهیزات بیمارستان جدیدالاحداث شهرستان نهاوند صورت گرفت که نتایج خوبی حاصل شد.

بهرام نیا گفت: در این دیدار موضوعات مختلف حوزه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند و تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان جدید این شهرستان بررسی شد.

وی اظهار کرد: در این جلسه در خصوص درخواست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبنی بر تأمین سایر تجهیزات موردنیاز بیمارستان ۱۸۵ تختخوابی نهاوند بحث و گفت‌وگو شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین ایجاد و ابلاغ چارت سازمانی بیمارستان جدید نهاوند برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز از دیگر موضوعات موردبحث در این جلسه بود. وزیر بهداشت نیز در این دیدار پس از رایزنی و بحث در مورد مطالب فوق، دستور اقدام و تأمین خواسته‌های ذکرشده را به معاونت درمان و توسعه صادر کرد.

حسن بهرام نیا بیان داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته روز گذشته قرارداد تحویل دستگاه «ام. آر. آی» توسط دانشگاه علوم پزشکی استان همدان به امضاء رسیده است.

وی بابیان اینکه امیدواریم به‌زودی شاهد تحویل این دستگاه به شهرستان باشیم، گفت: همه آنچه مسئولان شهرستان در قالب مشکلات به دنبال رفع آن هستند تنها برای توسعه شهرستان و همچنین افزایش رفاه اجتماعی مردم است.

گفتنی است: بیمارستان جدید شهرستان نهاوند در مساحتی بالغ‌بر ۶۳ هزار مترمربع در ۴ طبقه ساخته‌شده و طبق قول مسئولان قرار است تا قبل از پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

با بهره‌برداری از این طرح که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بسیاری از مشکلات بخش بهداشت و درمان شهرستان نهاوند رفع خواهد شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. ر.سلگی گفت:

    خدا کند سهمیه بین مهاجدان غبر نهاوندی تقسیم نشود.
    اما بعد……
    امروز چهارشنبه خبر آنلاین از پیگیری دانشگاه علوم پزشکی ملایرخبر داد و ملایریها عملا دارند نقشه تقسیم استان پهنننننننناورررررررررر و عریییییییییییض و طووووووویل همدان (!!!!!!!!!!! ) به دو بخش شمالی و جنوبی را مانند حوزه های فرهنگی و اداری و آموزشی و …. در بخش درمان نیز تکمیل کنند و ما در نهاوند سرگرم شادی و سرور ناشی از حضور کارشناس سونوگراف و رادیولوژیست زن باشیم.
    پس با هم بگوییم
    بیبیب هورا
    بیبیب هورا

  2. علی گفت:

    با سلام خدمت نماینده شهرمان .امیدوارم نیروی بومی وشایسته ومتخصص جذب شود

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش