جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8521

صدای نهاوند:
مراسم بزرگداشت شهدای آتش‌نشان حادثه تلخ آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو تهران صبح دوشنبه با حضور با شکوه مردم و مسئولان در نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، در پی حادثه تلخ آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو و شهادت جمعی از آتش‌نشانان فداکار و از جان گذشته، مراسم بزرگداشت این جهادگران امداد ونجات در شهر نهاوند و با حضور با شکوه مردم و مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

فرماندار نهاوند در این مراسم ضمن تسلیت به خانواده داغ‌دیدگان و مردم شریف ایران گفت: آتش‌نشان مظهر گذشت و ایثار است.

کریم حمیدوند افزود: آتش‌نشان شهید که برای نجات جان انسان‌ها خود را قربانی می‌کند، زیر آوارها ماند تا جوانمردی زیر آوار نماند؛ مردم قدردان تلاش جامعه آتش‌نشانی هستند و حادثه پلاسکو همدردی مردم را با این پرسنل تلاشگر و فداکار نشان داد.

حمیدوند گفت: حادثه تاسف‌بار سانحه آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران که منجر به ایجاد خسارت و تلفات جانی تعدادی از هم‌وطنانمان شد موجب تاثر شدید شد.

وی با بیان اینکه ایثارگری یکی از شاخصه‌های فعالیت در این حرفه است اظهار داشت: شهروندان باید با ایمن‌کردن ساخت و سازهای شخصی و عمومی بستر وقوع چنین حوادثی را کاهش دهند.

در این مراسم یادبود که با همکاری امام جمعه، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شورای شهر و شهرداری، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، شورای هماهنگی خبرنگاران و هئیت حسینی جوانان(مسجد شهید حیدری) برگزار شد، علاوه بر گرامی‌داشت یاد و خاطره ایثارگری آتش نشانان و هموطنانی که در حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو داغدار شدند، از آتش نشانان نهاوند نیز  با اهدا گل تجلیل شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش