جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8902

صدای نهاوند:
رئیس اداره ثبت احوال نهاوند از کاهش آمار ولادت، افزایش آمار وفات، افزایش آمار ازدواج و کاهش آمار طلاق در 10 ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل در نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، روح اله مهدوی روز چهارشنبه در شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی نهاوند افزود: در ۱۰ ماهه امسال ۲ هزار و ۶۴۲ واقعه ولادت در نهاوند به وقوع پیوسته که نسبت به مدت مشابه سال قبل(دو هزارو ۸۹۹ واقعه)۸/۹ درصد کاهش یافته است. 

مهدوی گفت: از مجموع نوزادان متولد شده سال جاری یک هزار و ۳۹۴ نفر را پسران و یک هزار و ۲۴۸ نفر را دختران و همچنین از این میزان یک هزار و ۲۶۷ نفر مربوط به شهر و یک هزار و ۳۷۵ نفر روستایی بودند.

وی  به واقعه وفات در شهرستان اشاره کرد و گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۸۵۶ واقعه فوت در شهرستان به ثبت رسیده که ۵۱۳ مورد آن را مردان و ۳۴۳ نفر را زنان تشکیل می دهند و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۸۵۲ مورد بوده ، پنج درصد افزایش را نشان می دهد.

رئیس اداره ثبت احوال نهاوند بیان داشت: بیشترین عامل فوت در نهاوند را بیماریهای قلبی عروقی ذکر کرد و افزود: نرخ خام فوت در این شهرستان پنج و سه دهم درصد که از میانگین استان کمتر است و عمده ترین علت مرگ و میر در سال جاری را بیماریهای قلبی و عروقی با ۴۳ درصد از مجموع عوامل فوت به خود اختصاص داده است.

روح اله مهدوی در خصوص واقعه ازدواج نیز گفت: در این مدت یک هزار و ۶۸۴ مورد واقعه ازدواج به ثبت رسیده که نسبت با مدت مشابه سال گذشته که یک هزار و ۶۵۱ مورد بوده ۲ درصد افزایش داشته است یعنی به طور متوسط در هر شبانه روز ۶ مورد ازدواج در نهاوند صورت گرفته است.
وی گفت: در خصوص واقعه طلاق نیز در سال جاری ۳۲۰ مورد طلاق در نهاوند به ثبت رسیده که در مقایسه با سال گذشته که ۳۶۷ مورد بوده ۱۲/۸ درصد کاهش داشته است.
وی گفت: در برابر هر پنج ازدواج یک واقعه طلاق صورت گرفته که در مقایسه با میانگین استان که چهار و نیم بوده کمتر است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش